2022. november 8., kedd

No More - MEAN & Nont Tanont

 


A MEAN nevű thai együttes mostanság több dalához hívott vendég előadókat, és duettben nyomták el a nótákat. Ezekből egyet nemrég fordítottam le. Jeff Satur volt ott a partnerük. Most egy másik nagyszerű énekessel közös dalukat hoztam. Nont Tanot is olyan előadó, akitől már fordítottam dalt, és szeretem hallgatni. - azt nem mondom, hogy kedvencem, de kellemes a hangja, és tehetséges srác - 

 

 



Abba kell hagyni - MEAN & Nont Tanont


Akárhányszor megfogadom,
akkor sem hallgatok magamra.
Még mindig várlak, és hiányzol.
A mai napig emlékszem a
közösen eltöltött időre.
Arra biztatom magam, hogy töröljem
az emlékeket, hogy felejtse el mindent.
De végül képtelen vagyok rá.
Nem értem, miért vagyok ilyen gyenge.

Abba kell hagynom! Nem szerethetlek!
Meddig fogom bántani magam?
Hányszor kell figyelmeztetnem
magam, mire felfogom?
Még ha ki is bírnám a várakozást,
ha meghalnék, akkor sem jönnél vissza.

Végre el kell fogadnom, hogy
nincs remény, nem kell álmodozni.
A szívem ugyanazt érzi, nincs értelme.
Annak ellenére is szeretlek, hogy
bár várok rád, téged nem érdekel.
Nem értem miért,
elviselem ezt a fájdalmat.

Abba kell hagynom! Nem szerethetlek!
Meddig fogom bántani magam?
Hányszor kell figyelmeztetnem
magam, mire felfogom?
Még ha ki is bírnám a várakozást,
ha meghalnék, akkor sem jönnél vissza.

Abba kell hagynom! Nem szerethetlek!
Meddig fogom bántani magam?
Hányszor kell figyelmeztetnem
magam, mire felfogom?
Még ha ki is bírnám a várakozást,
ha meghalnék, akkor sem jönnél vissza.
Még ha ki is bírnám a várakozást,
ha meghalnék, akkor sem jönnél vissza.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése