2022. november 11., péntek

King and Knight - Xueran Chen

 



Az énekes elsősorban a Guardian c. kínai sorozat betétdala miatt lehet ismerős többeknek. Még érdekességnek annyit kell róla tudni, hogy itt nálunk Magyarországon, egy nagyzenekarral vették fel egyik dalát a Magyar Rádió stúdiójában. 

Újabb betétdal tőle, ez most a nemrég megjelent Lighter and Princess sorozathoz kapcsolódik. 

 

 



Király és Lovag - Xueran Chen


Minden más, ha a tenger
fenekéről nézzük az égboltot.
A régi énem nyomtalanul eltűnt.
Már nem hiszek abban,
hogy valaki megmenthet.
Csak ha betörsz a saját világomba.
Ha a világ sötétségbe borul,
mi akkor is tündökölni fogunk.

Lovag és király... Az éjjeli hajó fehér
vitorlái a hatalmas víztömeget őrzik.
Fogalmam sincs merre menjek.
Az alagút végén megcsillan egy kis fény.
Én vagyok a király, és fényesen ragyogok,
mi van, ha mégis magányos vagyok?
Kelj át tűzön-vízen, csakhogy emlékezz
mindenre, amit első alkalommal láttál!

Minden más, ha a városból
tekintünk fel az égboltra.
Az idő nem akadályozhatja meg a sorsot.
Nem várok tökéletes befejezést.
Csak ha betörsz a saját világomba.
Ha a világ sötétségbe borul,
mi akkor is tündökölni fogunk.

Lovag és király... Az éjjeli hajó fehér
vitorlái a hatalmas víztömeget őrzik.
Fogalmam sincs merre menjek.
Az alagút végén megcsillan egy kis fény.
Én vagyok a király, és fényesen ragyogok,
mi van, ha mégis magányos vagyok?
Kelj át tűzön-vízen, csakhogy emlékezz,
mindenre, amit első alkalommal láttál!

Lovag és király... Ugyanazt álmodják,
mindkettő ugyanolyan makacs.
A mennybe menekülök,
hogy veled barangolhassak.
A hercegnőm már nem lesz szomorú.
Ha király lennék, féktelen és pimasz...
Darabokra törve, mint mikor
az őrült szél a növényeket kicsavarja.
De amíg velem vagy, minden úgy van,
ahogy az az első alkalommal volt.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése