2023. július 29., szombat

你的答案 - 𝕎𝕒𝕟𝕘 ℍ𝕖𝕪𝕖

 



Ismét egy kínai sorozat betétdala, mert elém került Yang Yang most vetített tűzoltós sztorija, aminek címe: 𝗙𝗶𝗿𝗲𝘄𝗼𝗿𝗸𝘀 𝗼𝗳 𝗠𝘆 𝗛𝗲𝗮𝗿𝘁. (Aki esetleg nem találkozott vele, van hozzá magyar felirat AK-n és videán). Belehallgattam a zenékbe, egy tetszett meg, most úgy látszik a gyorsabb, ütemesebb darabokhoz van kedvem. :)

Egy kép az énekesről: 

 


 



Válasz - Wang Heye


Talán ilyen a világ, és én
még mindig keresem a helyem.
Senki sem tudja megmondani,
én pedig csak hallgatok.
Könnyektől nedves a szemem,
de nem akarok gyáva lenni.

Hajts fejet, és várd a napot,
hogy elfogadd a gúnyolódást!
Nézz szembe a széllel, öleld át a szivárványt!
Bátran haladj előre a hajnali fényben!
Át fogsz kelni a sötétségen!
Legyőzve a félelmet, megtalálod a választ.
Ha a fényt akarod követni, elűzöd a sötétséget.
Dobj el minden terhet! Többé nem vagy egyedül.
Nem vagy egyedül! Nem vagy egyedül.

A hajnal fénye áthatol a sötétségen.
Legyőzve a félelmet, megtalálod a választ.
Ha a fényt akarod követni, elűzöd a sötétséget.
A kedvesség tízezerszer erősebb,
eltünteti a magányt. Nem vagy egyedül!

Talán ilyen a világ, és én
még mindig keresem a helyem.
Senki sem tudja megmondani,
én pedig csak hallgatok.
Könnyektől nedves a szemem,
de nem akarok gyáva lenni.



2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a munkádat,gyönyörű a szoveg,az énekes fiú se kutya 👌🥰

    VálaszTörlés
  2. Köszi a megosztást! Nagyon jó a dal, tele érzelemmel, szövege engem is megérintett.
    A sorozatot biztos meg fogom nézni előbb-utóbb hiszen Yang Yang-ot régóta a szívembe zártam.:D
    (Love O2O, The King’s Avatar etc.)

    VálaszTörlés