2023. július 23., vasárnap

Thankful - Krist Perawat

 

 

A Be My Favorite thai sorozat egyik betétdala, amit konkrétan a sztoriban énekelt el Krist. Hangulatos, kellemes kis dalocska. :) BL témájú sorozat, szóval előre szólok, hogy a történetben két fiúról van szó. 

 

 

 

 

 Hálás vagyok - Krist Perawat


Valakire aki nagyon unalmas,
életunt és kiveszett belőle az érdeklődés,
rámosolygott, egy jóképű férfi,
aki minden nap tele van energiával
és mindig szépen mosolyog.
Ez a valaki te vagy!
Te vagy, aki képes varázsolni.
Átváltoztattál engem valaki mássá.
Valakivé, akinek újra van szíve.
Eljöttél, és teljesen megváltoztattad
az életem. Mostantól minden
nap másképp fog menni.

Ettől a naptól kezdve,
fényesebb lesz minden.
Maradhatnál még egy kicsit.
Olyan hálás vagyok, hogy azt
szavakkal nem lehet kifejezni.
Kérlek, tudd, hogy csak rád várok!

Csak hogy tudd, te vagy számomra a legértékesebb.
Figyelj csak! Nélküled olyan magányos vagyok.
Nincs erőm dolgozni, ha nem vagy mellettem.
Bármilyen fáradt lehetek, a mosolyod feltölt.
Elolvasom az összes kis üzeneted.
Minden közös pillanatunkra sokszor gondolok.
Szereteted, gondoskodásod mindig fontos.
Ezek olyan szép emlékek, amit örökre megőrzök.

Ettől a naptól kezdve,
fényesebb lesz minden.
Maradhatnál még egy kicsit.
Olyan hálás vagyok, hogy azt
szavakkal nem lehet kifejezni.
Kérlek, tudd, hogy csak rád várok!

Ettől a naptól kezdve,
fényesebb lesz minden.
Maradhatnál még egy kicsit.
Olyan hálás vagyok, hogy azt
szavakkal nem lehet kifejezni.
Kérlek, tudd, hogy csak rád várok!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése