2023. július 24., hétfő

Douluo Dalu 2: Peerless Tang Sect - 6. rész felirat

 


Felirat: ITT

 

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a 6-dik részt!

    Milyen leleményes a szekta vezető, kellemest a hasznossal, igaz?! :D Eszek is és még a pénz is dől.
    Tetszett a párharc is, mondjuk nekem inkább barátinak tűnt, nem vérre menősnek, a csalás persze nem szép dolog, Tang Ya ötletéből extra bevételre tettek szert, gondolok itt Huo Yuhao képességre, viszont ő is más kombót akart használni elsőnek, de aztán más vetett be a lenyezős srácra. Xu Sanshi és Bei Bei szerintem nagy haverok igazából. Simán kiszedi belőle a tűt, persze itt is profitál a Tang szekta, méregdrága pirula ellenébe. hehehe Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa!

      Nagyon szívesen! :) Egyre jobb, és érdekesebb a sztori. A karakterek is változatosak, és van a történetbe komolyság, cukiság is, meg humor is. Minden, ami kell.
      A halas stand formája nekem nagyon bejött, kis aranyos.
      Tang Ya azért nagy koponya, a hasát akarja mindig megtömni. XD Igen, valószínű a két menő srác haverok igazából. Arra leszek kíváncsi, hogy majd a nyuszifüles csaj, és a kis zöld copfos milyenek lesznek. Nekem eddig a legyezős srác a kedvenc, szerintem ebben a csapatban ő lesz a bohóc karakter, ahogy a másikban Oscar volt. Persze legjobban Yuhao szimpatikus. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés