2024. október 2., szerda

ไม่น่าไปรักเธอเลย - August Vachiravit

 



 

Első dalfordítás egy nagyobb kihagyás után. A sztori (Addicted Heroin) thai verziójához egészen jó kis zenéket készítettek. Ez egy újabb, korábban egyet már feltettem a blogra. 

 

 



Egyáltalán nem kellett volna szeretnem - August Vachiravit


Ez nem az, amire gondoltam. Nem igaz?
Úgy tűnik, megváltoztál, nem vagy ugyanaz.
Azt hittem, szerencsés vagyok,
de ma már látom az igazságot.
Csak fájdalmat adtam neked.

Ha tudom, hogy így lesz,
soha nem szerettelek volna.
Ha visszaforgathatnám az időt,
elsétálnék melletted.
Amikor rám mosolyogtál,
el kellett volna fordulnom.
Jobb lett volna, ha nem találkozunk.
Tovább kellett volna mennem aznap,
nem pedig beléd szeretni.

Azt hiszem, én voltam bolond, nem igaz?
Azt hittem, hogy sosem változol meg.
Az ígéretek, amit aznap tettél,
nem valósultak meg, tisztán látom.
Nekem csak a fájdalom maradt.

Ha tudom, hogy így lesz,
soha nem szerettelek volna.
Ha visszaforgathatnám az időt,
elsétálnék melletted.
Amikor rám mosolyogtál,
el kellett volna fordulnom.
Jobb lett volna, ha nem találkozunk.
Tovább kellett volna mennem aznap,
nem pedig beléd szeretni.     x 3

Bárcsak visszacsinálhatnám,
és egyszerűen csak tovább sétálnék.
Jobb lett volna, ha nem találkozunk.
Tovább kellett volna mennem aznap,
nem pedig beléd szeretni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése