2024. október 4., péntek

Love Leads - Ohm & Leng

 



 

Ohm új bl sorozata sem rossz. Annyi biztos, hogy az ending dala elég fülbemászó. Legalábbis nekem egyből kedvencem lett. :) 

 

 

 

 A szerelem vezet - Ohm & Leng


Milyen lenne szerelmesnek lenni?
Egy titok rejtőzik, hogy ne érinthessem meg.
Valami, amit még egyszer sem tapasztaltam.
Az a nap, amikor a szerelem
tüzet gyújtott a szívemben,
új értelmet adott az életemnek,
új lappal indulhattam.
Csak amikor találkoztam veled, akkor
értettem meg, semmi sem különleges.
Csak az, aki mellettem van és megvigasztal,
soha nem hagy el, amíg élünk.

Ez már nem titok. Ez igazi szerelem,
biztosan tudom. Idegenből szerelmesek lettünk.
Rátaláltam egy új világra, amit kerestem.
Ez nem álom, biztosan tudom.
Minden pillanat annyira igazinak tűnik.
Idegenből szerelmesek lettünk.
A szerelem egyenesen hozzád vezet.

Mit éreztél, mielőtt megérkeztél?
Mindent elfeledve nem lehet ugyanúgy élni.
Ne tűnj el! Nem bírom elviselni a fájdalmat.
Ez semmi különöset nem jelent...
Csak hogy van valaki, aki mellettem van, és
megvigasztal, soha nem hagy el, amíg élünk.

Ez már nem titok. Ez igazi szerelem,
biztosan tudom. Idegenből szerelmesek lettünk.
Rátaláltam egy új világra, amit kerestem.
Ez nem álom, biztosan tudom.
Minden pillanat annyira igazinak tűnik.
Idegenből szerelmesek lettünk.
A szerelem egyenesen hozzád vezet.
A szerelem egyenesen hozzád vezet.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése