2024. október 16., szerda

夜上海 - Ma Tian Yu

 

 

A kínai utazásommal kapcsolatban kerestem valamit, és akkor adta be a Youtube ezt a régi dalt, amit anno egyébként hallgattam, és ismerek. Most párszor újra lejátszottam. Shanghai különleges hely, utolsó esténket mi is ott töltöttük. Az esti forgatag, a fények, a hangulat... A folyó partján a tornyok... 

Nem egy világmegváltó dal, de anno szerettem, és olyan tök jó retró. :) 

 

 

 

 Shanghai éjszakája - Ma Tian Yu


Séta a következő utcáig,
a következő kijáratig, a következő pillanatban.
Csendben várom a következő álmot,
a következő szivárványt, a következő embert.
Vajon szeretni fog engem?
Ne tévedjen el, úgy mint én!

Shanghai éjszakája, ahol
oly sok szerelmes eltévedt.
Sok romantikus dalt hallok,
a test melegével együtt tovább áll.
A történet még csak most kezdődik,
mégis valaki már fel akarja adni.
Valaki ragaszkodik a folytatáshoz.
De én merre menjek tovább,
hogy elérjem a boldogságot?

Séta a következő utcáig,
a következő kijáratig,
a következő pillanatban.
Még mindig keresem
a következő álmot,
a következő érintést,
a következő fényáradatot.
Vajon meg fog világítani,
hogy ne vesszek el többé?

Shanghai éjszakája, ahol
oly sok szerelmes eltévedt.
Sok romantikus dalt hallok,
a test melegével együtt tovább áll.
A történet még csak most kezdődik,
mégis valaki már fel akarja adni.
Valaki ragaszkodik a folytatáshoz.
De én merre menjek tovább?

Shanghai éjszakája, ahol
oly sok szerelmes eltévedt.
Sok romantikus dalt hallok,
a test melegével együtt tovább áll.
A történet még csak most kezdődik,
mégis valaki már fel akarja adni.
Valaki ragaszkodik a folytatáshoz.
De én merre menjek tovább,
hogy elérjem a boldogságot?

Shanghai éjszakája...
Ki lesz a szerelmem?
Ki énekli majd a dalom?
Kinek adhatom testem melegét?
A történet soha nem ér véget.
Néhányan megtanulták megérteni.
Mások szerint nagyon kegyetlen.
Hintázó léptekkel folytatom az utazást...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése