2024. október 20., vasárnap

經過 - Jason Zhang

 



 

Ha leírom azt, hogy: Genshin Impact... akkor sokan tudni fogják, mi lesz a videóban. Mert aki nem ismeri ezt a pár éve világhódító útjára indult kínai online játékot, az is hallotta legalább a nevét, illetve biztosan látott valahol karaktert belőle. Még akkor is, ha nem tudta, hogy ebből van. XD Kínában is lépten-nyomon találkoztunk vele. 

Pár hete volt a 4. évfordulója, hogy megjelent a játék, és ebből az alkalomból született egy dal. Amiből van japán verzió is női előadóval, viszont a kínai változat sokkal jobb. Tény, hogy Jason Zhang hangjával és előadásával nagyon nehéz versenyezni.

 



Ennek a fordítását hoztam, mert valami varázslatos dal, olyan igazi epikus. 

Aki pedig szereti a játékot, vagy játszik is vele, annak ez egy kis meglepetés tőlem. További jó szórakozást kívánok hozzá! :)

 

Jason Zhang klipje: 

 

 

A játékból készült videó Jason Zhang énekével: 

 

 

Ugyanez a videó japán verzióban: 

 


Elmúló emlékek - Jason Zhang


Valamilyen érzelemtől vezérelve
a felhők átrendeződnek, hogy egy
másik történetet meséljenek.
Ez hasztalan, mert a kép homályba vész.
Azonban egy álmot kell követnem.

A forró levegő átsuhan a
hegyek és folyók között.
Páncélt viselek és
hitem megingathatatlan.
Hallottam róla, jártál már itt.

Kék és rózsaszín, és szerethető.
A tenger határtalanul mély.
Megtapasztaltam a kudarcot,
újra és újra, türelemmel vártam.
A fájdalom végül enyhül.

Minél mélyebbre zuhanok,
annál nagyobb a csend.
Tovább nő a zűrzavar.
Egyre inkább kiszabadulok
az emlékek fogságából.
Szabadságot hoz nekem a
szél a virágok érintésével.
Biztosan eljön az idő. Nem igaz?
Válaszolj, kérlek! Válaszolj!

Az alkonyon és hajnalon túl
vár ránk számtalan akadály.
Az ősi hegyeken átkelve a túloldalra.
Hallottam róla, jártál már itt.
Annyira nehéz a szavakat kimondani,
hogy nem tudok megszólalni.
Nehéz az utat megtenni, már rájöttem.
Eljön majd a nap, mikor újra találkozunk.

Megérinteni a leragyogóbb fényt,
a legcsodásabb tűzijátékot.
Az évek olyan szelíden múlnak el.
Szabadon az ismeretlen felé tartok,
az utam végső célja felé.
Viszlát! Még találkozunk!

Megérinteni a leragyogóbb fényt,
a legcsodásabb tűzijátékot.
Olyan gyengéden haladtál el mellettem.
Ez az utazás tele van kalandokkal.
Köszönöm, hogy találkozhattunk,
ennek az utazásnak a végén.
Még találkozunk! Még találkozunk!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése