2022. január 15., szombat

Drowning Sorrows in Raging Fire magyar felirat

 

Rendhagyó módon most nem a saját fordításomat fogjátok megtalálni ebben a bejegyzésben, hanem egy kedves ismerősöm, WHITEBAMBOO feliratait. Szóval, mindenkit kérek, hogy ha üzenetet hagy, akkor azt neki címezve tegye! :) 

 

Ismertető:

Korunkban az embereknek két csoportja van. A többség átlagos tulajdonságokkal rendelkezik, de létezik egy kisebbség, amelynek a tagjai különlegesek. Ezeket a nem mindennapi embereket felügyeli egy titkos szervezet a „Központ”, melynek feladata a hétköznapi népesség védelme, és az „áldott” tudatlanság fenntartása, hogy természetfeletti márpedig nincs. A történet egy váratlan eseménnyel kezdődik, mely felbolydítja a Központ, és az ott dolgozók életét, többek között Xuan Jiét, aki első munkanapját tölti az Utóhatás Elhárítási Csoport kapitányaként. Az újonc azon kapja magát, hogy egy hatalmas, és félelmetes véráldozat következményeként újjáéledt zsarnoki uralkodóval, Sheng Lingyuan császárral kerül szembe, aki ezer éve feküdt koporsójába a föld alatt. A cselekmény előrehaladtával világossá válik, hogy kettőjük távoli múltja összefonódik...

Priest azonos című BL webregényéből átdolgozott Drowning Sorrows in Raging Fire egy kínai CGI-animációs, természetfeletti thriller sorozat, a Bilibili és a Shenying Animation stúdió összefogásának eredménye.

 







 Infó: A magyar feliratok ennél az anime sorozatnál nem külön lesznek, hanem maguk a részek videó találhatóak a linkeken! A magyar felirat pedig a videóra van ráégetve, szóval egyből nézhető is. :)

 Videás linkek:

 1. rész 2. rész 3. rész 4. rész 5. rész 6. rész 7. rész 8. rész 9. rész 10. rész 11. rész 12. rész 

 

Aki letöltené inkább, annak az összes rész egy helyen megtalálható.

Megás linkek: ITT

 

18 megjegyzés:

  1. Imádom!!!!Köszönöm mindkettőtöknek

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Shaolin Bunny és whitebamboo ! 12 rész kevés lesz .Reméljük lesz 2.évad .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen Nanika91. Biztos vagyok benne, ha a nézettségét jónak ítéli a Bilibili és a Shenying Animation stúdió, akkor lesz második évad (a webregény cselekménye ezt bőven megengedi). :)

      Törlés
  3. Sziasztok! Csatlakoznék az előttem szólókhoz, köszönöm szépen én is a donghuát, nagyon tetszik, izgalmas és pörgős! További jó munkát kívánok a csapatnak! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves KicsiFuge!

      Ugyan Whitebamboo fordítja, de köszönöm szépen a jó kívánságot én is! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  4. Kedves Whitebamboo!
    Nagyon szépen köszönöm a sorozatot, imádtam! :) Nagyon remélem, hogy második évadja is lesz.
    Gratulálok a befejezéséhez!
    Üdv.: Angelika

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen a fordítást és a letöltési lehetőséget!
    Imádtam ezt a párost és a buggyant mellék karaktereket is. Remélem lesz még folytatás, nézném még a kalandjaikat. :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szívesen mindenkinek, én is remélem, hogy meggyőző lesz a nézettség és az évad értékelése a következő szériához.

    VálaszTörlés
  7. Whitebamboo-nak köszönet a feliratért, neked pedig a megosztásért! Nagyon tetszett a sorozat, szeretem az ilyen témákkal foglalkozó donghuákat. Várom a következő évadot! :)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm ezt is és külön ezer hála a videás megosztásért is. Üdv.

    VálaszTörlés
  9. Válaszok
    1. Kedves Gabriella!
      Fogalmam sincs... Nem én fordítottam, Whitebamboo pedig több, mint egy éve nem hallatott magáról. Így szerintem, ha lesz is neki, ő nem valószínű, hogy foglalkozik már fordítással.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés