2022. január 24., hétfő

แอบดี - Stamp Apiwat

 


 

Ezt a dalt tegnap halásztam. Nanon-ról feldobott a Youtube egy videót, amiben ezt énekelte. Megtetszett, így megkerestem az eredetit. Mindig olyasmi jön szembe, amit nem várok. XD Stamp-tól már fordítottam dalt, és párszor néztem koncertfelvételeket. Jó kis hangulatot tud csinálni, és üvölti a nép vele együtt a dalait, biztos nagyon kedvelik Thaiföldön. :)

Szóval ezt a jó kis nótát most Nanon-nak köszönhetően találtam meg. Így előbb azt a videót osztom meg. Persze amolyan otthoni sufni éneklés, de attól még hangulatos. Bad Buddy fanok meg örülni fognak neki. :)

 

 


Stamp-tól egy élő koncertfelvételt osztok meg. 


Aki pedig letöltené, annak a rendes albumverzió: 



Tovább menni - Stamp Apiwat


Lehetek egyedül...
Hallgathatom ugyanazokat
a régi dalokat egy ideig.
Megnézhetem a régi képeket,
napról-napra jobban vagyok.
Éjjel már rémálmok nélkül aludtam.
Néhány napja már nem sírok.
Valóban jobban lettem.
Még mindig rád gondolok...

Jól vagyok. Rendben vannak
a dolgok, túl vagyok rajta.
Hosszú utat tettem meg attól
a naptól kezdve, hogy elköszöntél.
Sajnálom, hogy aggódtál miattam.
Akkor még nem álltam készen,
hogy újra lássalak.
Köszönöm, hogy sok sikert kívántál,
de azóta már jobban vagyok.

Lehetek egyedül...
Hallgathatom ugyanazokat
a régi dalokat egy ideig.
Megnézhetem a régi képeket,
napról-napra jobban vagyok.
Éjjel már rémálmok nélkül aludtam.
Néhány napja már nem sírok.
Valóban jobban lettem.
Még mindig rád gondolok...

Egy nap majd a szívem
nem fog reszketni.
Amikor eljön az a nap,
újra barátok leszünk, igaz?
Lehetek egyedül...
Hallgathatom ugyanazokat
a régi dalokat egy ideig.
Megnézhetem a régi képeket,
napról-napra jobban vagyok.
Éjjel már rémálmok nélkül aludtam.
Néhány napja már nem sírok.
Valóban jobban lettem.
Még mindig rád gondolok...

Eljön majd az a nap, mert most még
csak egy kicsit vagyok jobban.
Eljön majd az a nap, mert most még
csak egy kicsit vagyok jobban.
Kicsit jobb lett, túl vagyok rajta.
Még mindig rád gondolok minden pillanatban.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése