2022. január 13., csütörtök

Give Me Your Forever - Zack Tabudlo & Billkin

 

 

Ezt a kellemes kis nótát a napokban találtam. Mivel Billkin-t szeretem hallgatni, ránéztem ki ez az ismeretlen nevű srác vele. Zack egy filippínó énekes, zenész aki 2018-ban kezdte a karrierjét. Egész jó dalai vannak, jó pár angol nyelven van, ha valaki esetleg a dal hallatán kedvet kap tőle mást is meghallgatni.

 

    



Add nekem az örökkévalóságod - Zack Tabudlo & Billkin


Emlékszel, mikor fiatalok voltunk?
Mindig a barátaiddal voltál.
Meg akartam fogni a kezed,
és elfutni előlük kettesben veled.
Tudtam, itt az ideje elmondani, mit érzek.
Szóval megfogtam a kezed.
A szívem annyira hangosan zakatolt,
ilyet még soha nem éreztem.
Úgy mosolyogtál rám, mint aki többet akar.
Még soha nem találkoztam hozzád foghatóval.

Szeretném, ha tudnád, hogy
én szeretlek a legjobban!
Mindig ott leszek melletted, mert
állandóan te jársz a fejemben, kedves!
Csak add nekem az örökkévalóságod!
(Add nekem az örökkévalóságod!)
Szeretném, ha tudnád, hogy
te leszel számomra az igazi.
Én leszek az a srác, aki térdre
ereszkedve bevallja: Szeretlek!
Szükségem van rád, és meghalnék érted.
(Csak add nekem az örökkévalóságod!)

Soha nem voltam biztos abban,
hogy valaha az enyém leszel.
Mert valaki mást szerettél még '73-ban.
Annyira féltékeny voltam, hogy vele látlak.
Ó, kedves! Tudom, hogy jobban bántam volna
veled, visszagondolva azokra az éjszakákra.
Ó... nem sírtál volna a hazugságai miatt.
Ó, kedves! Ott voltam, láttam.
Azt kívántam, hogy az enyém légy.

Szeretném, ha tudnád, hogy
én szeretlek a legjobban!
Mindig ott leszek melletted, mert
állandóan te jársz a fejemben, kedves!
Csak add nekem az örökkévalóságod!
(Add nekem az örökkévalóságod!)
Szeretném, ha tudnád, hogy
te leszel számomra az igazi.
Én leszek az a srác, aki térdre
ereszkedve bevallja: Szeretlek!
Szükségem van rád, és meghalnék érted.
(Csak add nekem az örökkévalóságod!)

Kedves! Emlékszel, mikor a folyosón vártam rád?
Ahogy megláttalak a ruhádban,
az összes könnyem kicsordult.
Azt mondtam magamnak, hogy te vagy az igazi.

Szeretném, ha tudnád, hogy
én szeretlek a legjobban!
Mindig ott leszek melletted, mert
állandóan te jársz a fejemben, kedves!
Csak add nekem az örökkévalóságod!
(Add nekem az örökkévalóságod!)
Szeretném, ha tudnád, hogy
te leszel számomra az igazi.
Én leszek az a srác, aki térdre
ereszkedve bevallja: Szeretlek!
Szükségem van rád, és meghalnék érted.
Csak add nekem az örökkévalóságod!
Csak add nekem az örökkévalóságod!
Csak add nekem az örökkévalóságod!



5 megjegyzés:

  1. Hihetetlenül jó ez a dal, és fantasztikus a duett, a magas hangokat gyönyörűen és tisztán éneklik! Nagyon tetszik, köszönöm a fordítást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Anna!

      :) Örülök, hogy neked is ennyire tetszik. Tényleg remekbe szabott kis nóta. Körülnéztem Zack többi dala közt, és... hm, vannak bizony jók! :) Érdemes rákeresni. Egyébként itt a blogon Billkin-től fordítottam már pár dalt. Ha felülre beírod a keresőbe Billkin nevét, kidobja neked. ;)
      Nincs mit! Örülök, hogy meghallgattad, és tetszik!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Kedves Shaolin Bunny! Rákerestem a dalokra, és van egy-két nagyon jó, de ez az abszolút kedvencem, hálás vagyok, hogy elhoztad és lefordítottad! :) Folyamatosan hallgatom, de nem tudom megunni. Az biztos, hogy Billkin nagyon jó társakat választ, vagy inkább én vagyok abszolút tájékozatlan, mert nem gondolam volna, hogy ennyi tehetséges, jó hangú énekes van! :) Köszönöm még egyszer és sokszor jövök majd ide, kíváncsi vagyok milyen dalokkal ismertetsz meg bennünket. :) Üdv: Anna

    VálaszTörlés