2022. január 14., péntek

Steel Heart - Cocktail

 


Még év végén jött ki egyszerre 4 dal a bandától. Egyet már korábban megosztottam, most a legkülönlegesebbet hoztam. Ez kivételesen nem tetszik, mert nem az én világom. Se a stílus, se a klip. De ettől függetlenül maga a videó technikailag nagyon jó lett, olyan, mint egy japán film részlet. Ez gondolom nem véletlen... Ryutaro Sato a rendező neve.

 

 



Acélszív - Cocktail


Nem számít a megannyi gyűlölet.
Nem számít a sok ellenségeskedés.
Nem számít, milyen keveset tartottam szentnek.
Nem számít, mennyire nincs nemes lelked;
én jól vagyok, acélból van a szívem.

A szavaid, amivel lebecsülsz, te kis talpnyaló;
kétlem, hogy meg tudnak sérteni.
Ahogy becsmérelsz, megalázol, gonoszkodsz;
akinek nagy a pofája, az pórul járhat.
A világban egyre nehezebb élni, ha
megütjük egymást, senki sem fog nyerni.
A világ igazságtalan, de nem érdekel!
Semmi sincs, amit ne tudnék túlélni,
acélból van a szívem.

Gúnyolj ki, ahogy csak akarsz!
Üss meg, kedved szerint!
Hozd a csali játékot,
nem fogok panaszkodni!
Acélból vagyok.
Nem érdekel a gyűlöleted.
Acélból vagyok.
Acélból vagyok.

Verj meg, ahogy csak bírsz!
Csapkodhatsz ostorral.
Nem számít, milyen kicsi vagyok,
és te mekkora vagy.
Mindig nagyszerűen érzem magam.
Acélból van a szívem.
Az én acél szívem.
Az én acél szívem.


2 megjegyzés: