2022. január 15., szombat

Our Song - Nanon Korapat



 

Gondoltam, hogy lesz még legalább egy dal a sorozathoz. Bár olyanra számítottam, amit együtt énekelnek. - de még kijöhet egy a vége után :) -  Nagyon jól passzol a két sráchoz, a történetükhöz. Nanon-t remélem még hallani fogjuk más dalokban. Ami tuti biztos, mert nyilatkozta, hogy saját albumot szeretne kiadni, szokott dalokat írni.

Szóval a sorozat utolsó előtti részéhez a nézők megkapták a plusz ajándékot, a sorozat 4. dalát. :) 

 

 


A mi dalunk - Nanon Korapat


Ha a szerelmünk egy dal lenne,
ha a történetünk azért íródott volna,
hogy együtt énekeljük, mit gondolsz,
milyen dal fejezné ki a szerelmünket?
A szerelem egy gyönyörű világ?
Olyan pompás mint az égbolt, a hegy,
a tenger vagy épp más nagyszerű dolgok?

Most értettem meg,
miről szól a szerelmem.
Ez valami apró dolog, ami
nélkül mégsem tudok élni.
Csak egy szerelmes dal,
amit meg kell, hogy hallgass!
A dal, aminek a szövege régóta készül.
De mi ketten tudunk olvasni a sorok között.
Nincsenek tökéletes, édes szavak.
Csak hallgass a szívedre, az megtalálja!
A válasz, amit kerestem:
a szerelem nem lehet más, csak te.

Most értettem meg,
miről szól a szerelmem.
Ez valami apró dolog, ami
nélkül mégsem tudok élni.
Csak egy szerelmes dal,
amit meg kell, hogy hallgass!
A dal, aminek a szövege régóta készül.
De mi ketten tudunk olvasni a sorok között.
Nincsenek tökéletes, édes szavak.
Csak hallgass a szívedre, az megtalálja!
A válasz, amit kerestem:
a szerelem nem lehet más, csak te.

Csak egy szerelmes dal,
amit meg kell, hogy hallgass!
A dal, aminek a szövege régóta készül.
De mi ketten tudunk olvasni a sorok között.
Nincsenek tökéletes, édes szavak.
Csak hallgass a szívedre, az megtalálja!
A válasz, amit kerestem:
a szerelem nem lehet más, csak te.
A szerelem nem lehet más, csak te.


4 megjegyzés:

  1. Köszönöm a dal fordítását, tényleg szép dal, gyorsan rá is tettem a mobilomra, hogy ezt is munkába menet/jövet hallgathassam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nagyon szívesen! Örülök, hogy tetszik! Igen, én is lementettem. Van annyira jó, mint a Just Friend. Válaszolok ám majd azokra, amit írtál, csak kicsit el voltam havazva. Bocsánat! :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. :) Örülök! Remélem még fog énekelni jó sok dalt.

      Törlés