2022. január 26., szerda

Breaking Dawn - Liu Yu Ning

 

 

Már korábban szemeztem egy dallal, amit Liu énekelt, de sokáig nem találtam hozzá feliratot. Közben december végén megjelent a donghua, aminek ez az opening dala. A címe: 紫川 / Zi Chuan (Purple River).

A donghua openingje elég látványos, viszont nekem a dal jött be főként. :) Aki kíváncsi a sorozat grafikájára az itt megnézheti, a dal részletével: 

 



A dal teljes verziója: 



Hajnalhasadás - Liu Yuning


A hazugságok a hideg mosoly mögött,
olyanok mint az elpusztíthatatlan gyomok.
Össze kell mind szedni, és elégetni őket.
Dacára annak, hogy az élet izgalmas is
lehet, nem kell azt feltétlen megvitatni.
A nemesség és humanitás ott van
egy villanásnyi gondolatban.

Mondjuk, hogy meggyógyultam,
semmit sem akarok tudni a világról.
Nem lehet kitörni a harag, és
gonosz gondolatok hálójából.
Tehát, törjük össze mindet!

Kiáltásunk hallatszik az éjben, ahogy várjuk a hajnalt!
Az a vágyam, hogy a széllel szembe rohanjak.
Az ifjúság vágya fűt minket, hogy szívünk megelégedjen.
Tartsuk a csata zászlaját a hullámzó szélben!
Ide nekem az összes dicsőséget!

Az ifjúság egyetlen pillanatát se vesztegesd el!
Hiú reményeket táplálni értelmetlen, csak időpazarlás.
Határozott mosollyal légy büszke erre a testre,
és véredre! Soha ne add fel!

Mondjuk, hogy meggyógyultam,
semmit sem akarok tudni a világról.
Nem lehet kitörni a harag, és
gonosz gondolatok hálójából.
Tehát, törjük össze mindet!

Kiáltásunk hallatszik az éjben, ahogy várjuk a hajnalt!
Az a vágyam, hogy a széllel szembe rohanjak.
Az ifjúság vágya fűt minket, hogy szívünk megelégedjen.
Tartsuk a csata zászlaját a hullámzó szélben!
Ide nekem az összes dicsőséget!

A háború lángja feléled a nyolc farkas klánban,
a dobszó hívja őket csatába.
Ebben a zűrzavarban tovább kell
lovagolnom, és átkelni a leszakadt hídon.
Előrántani a kardot, dicsőséget szerezve a végén.
Hagyd, hogy a fény lesöpörje a világ összes porát!
Győzd le a káoszt, tekints messzire!
Fordítsd meg a világ menetét ezzel a
karddal, hogy legyőzzük a változásokat!
A viharok nyolc irányból, a lila folyónál csapnak le.




1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép és jó a mondanivalója! Köszönöm hogy hallhattam..xddKata58

    VálaszTörlés