2022. január 11., kedd

ใจหนอใจ - Slot Machine

 

Ez a banda okoz néha meglepetést nekem. :) Alapvetően nem szeretem azt a zenét, amit játszanak. DE vannak olyan dalaik, amik mégis nagyon bejönnek. Ez pont egy ilyen. Sőt... nagyon szép szerintem, a refrénje, amikor olyan magas hangon énekel, az meg kifejezetten megvett kilóra. XD  A klip és a dalszöveg pedig... szerintem magáért beszél. 

 



Mit rejt a szívem - Slot Machine


(Hiányozni fogsz. Mosolyogj újra rám! Várni fogok rád!)

Ó drága szívem! Voltál már így valaha?
Ennyi fájdalommal, ugye szomorú vagy?
Gyengének érzed magad,
mikor megbántanak...
Ó... semmi baj, minden rendbe jön!

Ó az ember szíve, néha
mindannyian a padlóra kerülünk.
A boldogság ha elkerül, azt mondják
a csalódás elkerülhetetlen.
Természetes, ha szomorúak vagyunk.
Ó a megviselt szívem,
vele együtt én is elfáradok.
Ó az összetört szívem,
csak szükségem van valakire.
Nem számít, milyen nehéz
ez is elmúlik, idővel begyógyul.
Ó... Semmi baj, minden rendbe jön!

Egy szomorú napon mindannyian sírva fakadunk.
De ne állj meg, ne add fel az álmaidat!
Tarts ki, légy erős!
Ó drága szívem! Voltál már így valaha?
Ez a végtelen bánat.
Nem számít, milyen nehéz
és meddig fog tartani.
Én adok neked erőt!

Egy szomorú napon mindannyian sírva fakadunk.
De ne állj meg, ne add fel az álmaidat!
Tarts ki, légy erős!
Ne foglalkozz azokkal, akik ártani akarnak!
Nem bánthatnak, csak megríkatnak.
Tarts ki, légy erős!

Ó drága szívem, lehet hogy legyőztek.
Ha a világ is ellened van, és nincs
senkid, akihez fordulhatsz,
mindig itt leszek neked, átölellek!
Szívem, a karjaimban tartalak.
Ó... Semmi baj, minden rendbe jön!
Ne foglalkozz azokkal, akik ártani akarnak!
Nem bánthatnak, csak megríkatnak.
Tarts ki, légy erős!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése