2022. január 5., szerda

ภาพจำ - Pop Pongkool & Wei Wei Han

 


Egy nagyon szép dalt választottam az énekestől. Tőle hallgatok mostanában számokat.


Élőben a dal: 

 


Tartozik egy klip a dalhoz, ami egy történetet mesél el. 



Emlékképek - Pop Pongkool


Attól a naptól kezdve, hogy elmentél
a végzet még mindig összekötött minket,
bár idővel egyre távolabbra kerültem tőled.
Jött ő... Eljött, és a helyedbe lépett.
Nem volt több nappal és éjszaka,
hogy csak veled legyek.

De a szívemben egyedül csak te vagy. Csak te!
A gondolataimban is az egyetlen vagy,
annak ellenére, hogy hosszú idő telt el.
Hogy fogom kitörölni, elfelejteni őt,
ha nincs itt velem senki?
Soha senki nem fog jönni,
aki átveszi a helyed a szívemben.

Az emlékképek még mindig itt vannak
a szemem előtt, ugyanúgy.
Az arcod még mindig itt van
a szemem előtt, nem változott.
Bár az én arcom a szívedben
miatta valószínűleg elhalványult.
Már más emlékeket őrzünk.

Csak tudni szeretném, hogy vagy,
mióta elváltunk egymástól.
Emlékszel még rám?
Vagy csak ő van már neked?
De tudd, hogy megértem.
Nem haragszom, nem hibáztatok senkit.
Csak tudni szeretném,
emlékszel-e még rám?

De a szívemben egyedül csak te vagy. Csak te!
A gondolataimban is az egyetlen vagy,
annak ellenére, hogy hosszú idő telt el.
Hogy fogom kitörölni, elfelejteni őt,
ha nincs itt velem senki?
Soha senki nem fog jönni,
aki átveszi a helyed a szívemben.

Az emlékképek még mindig itt vannak
a szemem előtt, ugyanúgy.
Az arcod még mindig itt van
a szemem előtt, nem változott.
Bár az én arcom a szívedben
miatta valószínűleg elhalványult.
Már más emlékeket őrzünk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése