2022. február 27., vasárnap

Change - ETC/NuNew

 


Ezt a dalt tegnap hallottam a Cutie Pie 2. részében. NuNew énekelte egy szórakozóhelyen. Érdekelt, hogy mi ez. Többek között én is azt hittem, hogy a sorozat következő betétdala, de nem. Ez egy 2007-es dal, már feltették youtube-ra a megfejtést. Szóval megosztom az eredetit, és a sorozatban elhangzott verziót. :)


Eredeti dal, élő fellépés: 

 


Eredeti dal stúdió verzió, annak aki letöltené: 

 

 

A Cutie Pie sorozatból egy részlet, amikor elhangzott a dal:

 

 

 

 Változás - ETC


Bármennyit változom, te ugyanaz maradsz.
Bármennyit változom, olyan vagy mint azelőtt.
Még ha mindent beleadok,
te akkor is azt csinálsz, amit akarsz.
Nem tudom, mi az, amivel megelégednél.

Azt mondod, nem felelek meg.
De vajon ez az igazi okod,
vagy van valaki más?
Ha már nem szeretsz, ha úgy van,
akkor csak egyetlen dolgon változtatok.

Megváltozom, és szeretni fogom
azt, aki viszont szeret engem.
Megváltozom, és szeretni fogom
azt, aki aggódik értem,
aki nem fog bántani, és
nem fogja összetörni a szívem.
Nem kellenek a könnyek.
Megváltozom, és szeretni fogom
azt, aki szeret, és elfogad
olyannak, amilyen vagyok.
Nem tart fárasztónak, hitványnak.
Megváltozik a szívem, mert szeretni
valaki mást még mindig könnyebb.

Azok a dolgok amiket régen
mondtál, ma már rosszul hangzanak.
Tudni akarom, szerettél-e valaha?
Ha elfelejtettél mindent, ami
egykor összekötött minket,
akkor csak egyetlen dolgon változtatok.

Megváltozom, és szeretni fogom
azt, aki viszont szeret engem.
Megváltozom, és szeretni fogom
azt, aki aggódik értem,
aki nem fog bántani, és
nem fogja összetörni a szívem.
Nem kellenek a könnyek.
Megváltozom, és szeretni fogom
azt, aki szeret, és elfogad
olyannak, amilyen vagyok.
Nem tart fárasztónak, hitványnak.
Megváltozik a szívem, mert szeretni
valaki mást még mindig könnyebb.

Ha valamit mondanál,
kérlek mondd ki őszintén!
Ne akard, hogy mindent
értelmetlenül változtassak meg!
Megváltozom, és szeretni fogom
azt, aki viszont szeret engem.
Megváltozom, és szeretni fogom
azt, aki aggódik értem,
aki nem fog bántani, és
nem fogja összetörni a szívem.
Nem kellenek a könnyek.
Megváltozom, és szeretni fogom
azt, aki szeret, és elfogad
olyannak, amilyen vagyok.
Nem tart fárasztónak, hitványnak.
Megváltozik a szívem, mert szeretni
valaki mást még mindig könnyebb.


4 megjegyzés:

  1. Itt is köszi a fordítást! Valami miatt elkerülte a figyelmemet, de most rávetettem magam. Annyira szép (ráadásul a sorozatot nézve, már értelmet is nyer).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Whitebamboo!

      :) Nincs mit! Örülök, hogy tetszik! Látom, felfedezted magadnak a srácot. XD Igen, a sorozatot ismerve teljesen egyértelmű a dal.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Köszönöm a fordítást!
    Fentartásaim voltak a sorozattal kapcsolatban, főleg New volt a gyenge láncszem. De ahogy ez a srác énekel, amilyen hangja van, levett a lábamról. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa!

      Nincs mit! :) Örülök, hogy pozitívan csalódtál. A srácot én sem bírom, viszont ahogy énekel, azt igen.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés