2022. február 7., hétfő

Beginning and Ending - Zui Xue

 


 

Ez a jó kis modern hangzású dal a Battle Through the Heavens: Three Year Agreement c. donghua opening-je. Ami a 4. évad után kijött, 13 részes special sorozat. 


A donghua opening videója - itt a zenébe rap betétet tettek... -

 

 

Csak a dal, ha valaki lementené: 

 


Kezdet és vég - Zui Xue


A fény, amit előhívott
rémálmokat idéz elő.
Amíg a tűz pirossá nem változik,
kinek szól ez a 3 éves ígéret?
A szél felhőket fúj,
ködbe burkolja a városfalat.
Elpusztítom ezt a képmutató maszkot...

A felhők között járva,
az őrült világra tekintve
A kezdet és a vég megmásíthatatlan...
Mert én vagyok az úr...
Szemrehányás és gúnyolódás
mindegyiket más tűz táplálja.
Nincs nappal, nincs éjszaka, nincs határ...

A purgatóriumban vagyok,
nem látom a kiutat...
A kezdet és a vég
csak egy pillanat...
Nincs szükség szóra!
Egy nap ezek a gondolatok
és a hit színessé válnak.
Keresd tovább, meg ne állj!



2 megjegyzés:

  1. Kedves Shaolin Bunny, nagyon tetszik a dal, az animés emlékeimet idézi fel. Rengeteget dob a történeten egy jól eltalált OP vagy END, nagyon köszönöm a fordítást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Anna!

      Örülök, hogy tetszik! :) Való igaz, hogy egy jól eltalált opening, az meghozza az ember kedvét ahhoz, hogy megnézzen valamit. :) Engem a zene szokott bevonzani. XD De szerintem egyértelmű a sok dalfordításból. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés