2022. február 15., kedd

My Cutie Pie - NuNew

 



Zee végre új sorozatban lesz látható hétvégétől. :) Igaz már megy egy másik, lakorn sorozata, amiben szerepel, de ott nem főszereplő. Ez az új bl, amit már nagyon régóta beharangoztak, és az előzetes videók, képek nagyon ígéretesek voltak. Ebben egy nagyon elegáns, öltönyös üzletembert fog játszani. Pont testhezálló feladat neki. :) A sorozat dala pont annyira cuki, mint a szövege. XD Kis csillámpónis, könnyed, kedves, vidám, fülbemászó dalocska.  

 

Aki nem kompatibilis a bl műfajjal, annak sima zeneként: 


A dal eredeti klipje:

 

 

 

 Az én cukikám - NuNew


Rajtad múlik...
Megpróbálhatsz átlagos lenni,
mint bárki más.
Megpróbálhatsz olyan lenni,
akit kedvelnek mások.
De nekem nem kell
megjátszanod magadat.
Amikor mosolyogsz,
az egész világ veled mosolyog.
Bízz bennem, mikor azt
mondom, hogy aranyos vagy!
Az én szememben
pont jó vagy így. Nem kell változnod.
A szememben...
egyedül csak a cukiságod látom.
Nem vetted észre,
de totálisan beléd estem.

Hé, te cuki pofa!
Megőrjítesz, annyira beléd szerettem.
Hol tanultad, hogy kell elcsábítani?
Nem bírom a cukiságod, ó bébi!
Azt akarom mondani,
hogy úgy megölelnélek!
Hé, te cuki pofa!
Állandóan rád gondolok.
Ne légy olyan, mint mindenki más!
Csak légy önmagad!
Úgy szeretlek, ahogy vagy, cukikám!

Ha egész nap úgy néznél,
mint ahogy én téged, ha minden nap olyan
közel lennél hozzám, mint én hozzád,
ugyanúgy szerelembe esnél, mint én.
A szememben...
egyedül csak a cukiságod látom.
Nem vetted észre,
de totálisan beléd estem.

Hé, te cuki pofa!
Megőrjítesz, annyira beléd szerettem.
Hol tanultad, hogy kell elcsábítani?
Nem bírom a cukiságod, ó bébi!
Meg akarlak csókolni!
Hé, te cuki pofa!
Állandóan rád gondolok.
Ne légy olyan, mint mindenki más!
Csak légy önmagad!
Úgy szeretlek, ahogy vagy, cukikám!

Hé, te cuki pofa!
Megőrjítesz, annyira beléd szerettem.
Hol tanultad, hogy kell elcsábítani?
Nem bírom a cukiságod, ó bébi!
Össze akarok házasodni veled!
Hé, te cuki pofa!
Állandóan rád gondolok.
Ne légy olyan, mint mindenki más!
Csak légy önmagad!
Úgy szeretlek, ahogy vagy, cukikám!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése