2022. február 28., hétfő

Night Time - Bright Vachirawit

 


 

Mivel nem csípem Bright-ot, itt a blogon nem sűrűn fogtok találkozni olyan bejegyzéssel, ami kapcsolatban van vele. Az F4 (thai Boys Over Flowers) sorozat kivételt képez. :) Most ennek hoztam a legújabb betétdalát, amit ő énekel. Egy kivételével már az összes dalt lefordítottam, a végén majd csinálok gyűjtő posztot, hogy egyben legyenek. 

 

 



Hosszú éjszaka - Bright Vachirawit


Mintha az óra nem ketyegne tovább,
egy hosszúra nyúló éjszaka.
Az idő szimplán csak üresség,
a magány fülsiketítő hangja.
Egy pillantás a csillagfény ragyogására,
hogy ők legyenek a társaságom.
Az égbolt bár nem változott, mégsem ugyanaz.
Nem vagy ott, ahol rég voltál.
Merre vagy? Hogy vagy? Kíváncsi vagyok.

A holdfény alatt hol vagy ma este?
Összehasonlítva, a Hold ott ugyanolyan
fényes, mint amilyennek én látom?
Az ég csillagok nélkül túl magányos,
hogy a hiányodat elviselje. Hol vagy?
Milyen magányos, és kék...
Mert csak rád gondolok.
Rád...
Nehéz átvészelni az éjszakát.
Mert csak rád gondolok.
Rád... Rád...

Mikor távol vagyunk egymástól,
neked is nagyon hiányzom?
Mondd, kiről álmodsz?
Az égbolt bár nem változott, mégsem ugyanaz.
Nem vagy ott, ahol rég voltál.
Merre vagy? Hogy vagy? Kíváncsi vagyok.

A holdfény alatt hol vagy ma este?
Összehasonlítva, a Hold ott ugyanolyan
fényes, mint amilyennek én látom?
Az ég csillagok nélkül túl magányos,
hogy a hiányodat elviselje. Hol vagy?
Milyen magányos, és kék...
Mert csak rád gondolok.
Rád...
Nehezen bírom ki az éjszakát.
Mert csak rád gondolok.
Rád...
Csak rád tudok gondolni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése