2022. február 4., péntek

Seeking Love - Bii

 



Ez volt az a dal, ami a napokban elém került Bii-től. Aztán még néhányat megkerestem tőle. Régen hallgattam őt. Ez most újdonságként hatott, hiába tavaly májusi a szám. Viszont tetszik. :) 

 

 



A szerelmet keresve - Bii


Meg akarom tapasztalni a szerelmet,
de miért nem képes ezt látni mindenki a világon?
Te és én szerelembe estünk.
Itt nem csak mi létezünk.

Nem tudod, hogy kell szeretni ebben a világban.
Itt nem csak mi létezünk.
Amúgy is mindenki ezt csinálja.
Én is hiszek abban,
hogy te vagy a szívemben.
Ő nem akarta megérteni, hogy a szerelem
párhuzamos időben, és térben létezik.
Mondd, hogy: "Szeretlek!"
Senki sem akarja hallani.
Mondd, hogy: "Gyűlöllek!"
Bár én nem találok rá okot.
Itt vagyok én is, veletek.
Mondd, hogy: "Hiányzol!"
Nem hallasz engem...
Ez a mondat a szerelemnek
állít emléket, ami eltűnt.
Emlékek várnak rám itt.

Nem tudod, hogy kell szeretni ebben a világban.
Itt nem csak mi létezünk.
Amúgy is mindenki ezt csinálja.
Én is hiszek abban,
hogy te vagy a szívemben.
Ő nem akarta megérteni, hogy a szerelem
párhuzamos időben, és térben létezik.
Mondd, hogy: "Szeretlek!"
Senki sem akarja hallani.
Mondd, hogy: "Gyűlöllek!"
Bár én nem találok rá okot.
Itt vagyok én is, veletek.
Mondd, hogy: "Hiányzol!"
Nem hallasz engem...
Ez a mondat a szerelemnek
állít emléket, ami eltűnt.
Emlékek várnak rám itt.

Azt mondani: soha. Nem!
Ez az egyetlen dolog, amit nem teszek.
Ha kimondod, még ha szeretsz is,
lehet a seb örökre megmarad.
Talán te vagy az egyetlen, aki
tudja, csak előtted sírok.
Amikor élvezed, hogy van valakid,
a boldogság a legjobb pillanata a szerelemnek.
Ha a szerelem, az ami...
talán a végén még azt mondom,
hogy tetszik ez a dolog.
Még ha nem is sikerül,
legalább elmondhatom,
voltam szerelmes...
De ki is vagyok én?

Mondd, hogy: "Szeretlek!"
Senki sem akarja hallani.
Mondd, hogy: "Gyűlöllek!"
Bár én nem találok rá okot.
Itt vagyok én is, veletek.
Mondd, hogy: "Hiányzol!"
Nem hallasz engem...
Ez a mondat a szerelemnek
állít emléket, ami eltűnt.
Emlékek várnak rám itt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése