2023. március 23., csütörtök

เพื่อนพักใจ - Tommy Sittichok

 

 

Mióta meghallottam a dalból egy részletet, azóta arra vártam, hogy megjelenjen. Pedig... azért nem ájulok el Tommy hangjától, illetve a refrént azt kissé már-már fülsértő fejhangon énekli, de még pont belefér. XD Nem tudom... valahogy a dallama, a ritmusa miatt mégis megvett a nóta, és annak ellenére amit írtam, baromi jól áll Tommy-nak. Egyébként a Bed Friend thai bl sorozat ending dala.

A fordításról annyit, hogy többféle van... más van a sorozatban, meg neten felleltem még két verziót. Szóval én egy vegyes verziót gyúrtam össze, valahol módosítva, ahogy nekem jobban tetszett. Tehát kicsit sem hibátlan, mint általában a hobbi fordítások. :)

 

A klipről: akit zavar két pasi kapcsolatának bemutatása, az NE NÉZZE MEG! - konkrétan van benne egy ágyas jelenet -  Tettem fel még két verziót. Egyik egy élő fellépés, másik pedig simán csak a zene.

 

Eredeti klip: 

 

 

Egy fellépésen Tommy: 

 

Csak a zene: 

  

 


Túl a barátságon - Tommy Sittichok


Mi csak együtt töltjük az időt.
De én ennél sokkal többre gondoltam.
Nem akarok a játszópajtásod lenni.
Lecserélhetjük ezt igazi párkapcsolatra?
Csak egy menedék vagyok,
ha éppen egyedül érzed magad.
Csak barátok vagyunk extrákkal,
bármennyire is szeretlek?
Úgy érzem, átléptem a barátság határát.

Végül is én vagyok,
aki átlépte a határt.
Én vagyok az, aki
nem tudja elrejteni az érzéseit.
Hirtelen szerelembe estem.
Minden egyes alkalommal,
amikor a szemedbe nézek.
Mindig miattad érzem úgy,
hogy ez valami sokkal több.

Tudom, hogy csak játszópajtásai
vagyunk egymásnak az ágyban.
Nem kellene semmit se várnom.
Minden alkalommal, ha magányos
vagy, akkor eszedbe jutok.
Csak játszópajtások vagyunk az ágyban.
Ez a megegyezés, amit kötöttünk.
Nem számít mennyit melegséget
adunk egymásnak a szívünkből.

Mi csak együtt töltjük az időt.
De én ennél sokkal többre gondoltam.
Nem akarok a játszópajtásod lenni.
Lecserélhetjük ezt igazi párkapcsolatra?
Csak egy menedék vagyok,
ha éppen egyedül érzed magad.
Csak barátok vagyunk extrákkal,
bármennyire is szeretlek?
Úgy érzem, átléptem a barátság határát.

Jó volt a tegnap este.
Neked mennyire volt jó?
Felébredve rájöttem, hogy elmentél.
Mivel csak barátok vagyunk, semmi gond...
Ne aggódj! Keress mást, és menj!
De nem hibáztatok senkit,
én gondoltam túl a dolgot.
A szívemben csak te vagy!
Nem kellett volna belég zúgni, igaz?

Tudom, hogy csak játszópajtásai
vagyunk egymásnak az ágyban.
Nem kellene semmit se várnom.
Minden alkalommal, ha magányos
vagy, akkor eszedbe jutok.
Csak játszópajtások vagyunk az ágyban.
Ez a megegyezés, amit kötöttünk.
Nem számít mennyit melegséget
adunk egymásnak a szívünkből.

Mi csak együtt töltjük az időt.
De én ennél sokkal többre gondoltam.
Nem akarok a játszópajtásod lenni.
Lecserélhetjük ezt igazi párkapcsolatra?
Csak egy menedék vagyok,
ha éppen egyedül érzed magad.
Csak barátok vagyunk extrákkal,
bármennyire is szeretlek?
Úgy érzem, átléptem a barátság határát.

Mi csak együtt töltjük az időt.
De én ennél sokkal többre gondoltam.
Nem akarok a játszópajtásod lenni.
Lecserélhetjük ezt igazi párkapcsolatra?
Csak egy menedék vagyok,
ha éppen egyedül érzed magad.
Csak barátok vagyunk extrákkal,
bármennyire is szeretlek?
Úgy érzem, átléptem a barátság határát.
Túl a barátságon... Ó.... Ó....



6 megjegyzés:

  1. Az a koncertes változat valóban rossz
    de az azért van mert más csaj belesikítozik. 😅
    Én nem hallom rossznak ahogy Tommy énekel. 🤷🏻‍♀️
    Persze az én szavamat nem kell túl komolyan venni,
    hisz van kis halláskárosodásom a hangos zenehallgatások miatt. 😂
    Vagyis eleve hangosan szeretem hallgatni a zenéket és lehet
    ezért nem hallom ezt fülsértőnek. 🤔
    Mellesleg a fordítás szép lett, nekem épp az ilyen dalok tetszenek. ☺️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem rossz, ahogy Tommy énekel, de a refrénnél az a nagyon magas hang már nem igazán szép, vagy hogy is mondjam. Fejhangnak hívják, és azt pl nagyon sok ember nem szereti hallgatni, mert azt mondják, hogy olyan, mintha húznák az illető szőrét, vagy épp a lábára léptek volna. Szóval nem konkrétan a hangjával van bajom, hanem ezzel az énektechnikai dologgal. XD Mert lehetett volna lejjebb is énekelni, ahogy a dal többi részét. De egyébként nagyon szeretem a dalt. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
    2. Hát akkor komoly bajom lehet mert nekem tetszenek a fejhangon éneklős dalok. 😂 ~Nameg a bravúr éneklés 😁~
      Ritka esetben az is, ami hamis - ez épp nem volt az.
      Viszont azok a dalok, amiket hangilag hamisnak hallok,
      vagy csak nem tetszenek zeneileg,
      azok a szövegük miatt tetszenek meg,
      mint a 2gether akármelyik dala. 😁
      A legtöbb nem tetszett meg elsőre, csak néhány,
      mint a Close, a That Person Must Be You, és az a dal, amit Bright egy Bárban énekelt. (Azt *még* nem láttam angol címmel)

      Törlés
    3. :) Nincs ezzel semmi baj. Egyébként én is szeretem a fejhangon énekelt dalokat is. :) Pl ott van nagyon jó példának erre a Bee Gees. Na, ők aztán csak azon énekeltek. XD Itt sem azt írtam, hogy nem tetszett, de a határon volt. Mert sokkal jobban tetszett az, ahogy a dal többi részét énekelte.
      Néha a hamis éneklést is megbocsátom, mert nem minden színésznek van kötelezően jó hangja. Sőt, néha egy jó hangú énekes is tud hamisan énekelni. A Scubb dalai nekem bejönnek, olyan régi stílusúak. :) De igen, van olyan dal, ami nem valami jó, de szép a szövege. Egyetértek veled. Viszont ide a blogra olyanokat teszek fel, amik nagy általában véve tetszenek. Egy-egy kivétel van, amikor azért nem kedvencem, de mivel kedvenc színészem énekli, ezért mégis lefordítom, vagy mert egy olyan sorozathoz tartozik, amit szerettem. Meg néha olyat is fordítok, amit valaki kér tőlem.

      Törlés
  2. Köszönöm a fordítást! 🥰
    Nagyon tetszik a dal is, és természetesen a sorozat is. 💕

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Hópihe!

      Nagyon szívesen! :) Örülök, hogy tetszik mindkettő.
      Nézem a sorozatot, mivel őket már jóval előtte ismertem, és szimpatikusak voltak, főleg James. Egyébként nagyon komoly témákról is szól a sorozat... ( pl. Uea gyerekkorában történt dolgok...) De King karaktere is biztos majd fog valami olyat tartogatni, ami nem túl vidám. Tetszik, viszont a másik sorozatukra még kíváncsibb leszek, ami régi korban játszódik.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés