2023. március 29., szerda

Love Me if You Dare - Hu Ge

 


 

Egy régi, 2009-es dalt hozok most. Előkerült a donghua-s posztomnál a Jade Dynasty... abból pedig sok-sok feldolgozás van. Élőszereplős sorozat, film, játék és legújabban donghua. Anno megjelent egy mmorpg játék, aminek a népszerűsítésére készült egy rövid, nem egész 10 perces kis videó a karakterekről, ahol színészek bújtak a bőrükbe.

 

 

Ennek főszereplője volt Hu Ge, Tiffany Tang, Liu Shishi, és Yuan Hong. Aki úgy kb a 2010-es években már nézett kínai sorozatokat, az jól tudja, hogy Hu Ge az akkori időszak egyik legnépszerűbb színésze volt, ami főleg a fantasy vonalat jelentette. - The Little Fairy, Chinese Paladin, Chinese Paladin 3, Xuan Yuan Sword 3, The Myth - 2015-ben volt az utolsó itthon is népszerű sorozata, a Nirvana in Fire. (2017 óta most tért vissza decemberben egy sorozattal)

 



Szóval a lényeg, hogy ez Hu Ge dala, ami ugyancsak a játék népszerűsítéséhez készült. A kliphez a rövid videó anyagát használták fel. (A kék ruhás karakter bőrébe ő bújt.) A szövege nekem nagyon bejött, illetve ez egy régi kedvenc dalom. Még a kezdetekben az ő dalain keresztül is szocializálódtam a kínai zene irányába. XD 

 



Szeress, ha mersz - Hu Ge


Nincs bennem kétség, ha szeretek.
Csak a vágy, hogy ölelhesselek.
Bejárom az egész világot a kardommal.
Az irántad való odaadásom soha nem bánom.
Nem fogok többé könnyeket ejteni.
Habozás nélkül beállok harcolni.
Mindent megteszek érted.
Nem érdekel, milyen keskeny az ösvény,
milyen hatalmas vihar tombol.
Soha semmi nem akadályozhatja az utam.

Vigyázok rád ebben a kietlen korszakban.
Ne akarja senki eldönteni, mit kell tennem!
Többé nem uralkodhat a sors felettem!
Még ha minden élőlény hamuvá is válik,
én akkor is szorosan ölellek,
soha nem engedlek el!

Nincs bennem kétség, ha szeretek.
Csak a vágy, hogy ölelhesselek.
Bejárom az egész világot a kardommal.
Az irántad való odaadásom soha nem bánom.
Nem fogok többé könnyeket ejteni.
Habozás nélkül beállok harcolni.
Mindent megteszek érted.
Nem érdekel, milyen keskeny az ösvény,
milyen hatalmas vihar tombol.
Soha semmi nem akadályozhatja az utam.

Az emberek ügyes bajos dolgai
számomra mind egyformák.
Szerelmet fogadtam,
ez soha nem változik meg.
Mindig hiszek az álmok létezésében.
Még akkor is, ha kétségbeejtő a helyzet.
Kit érdelek, milyen elviselhetetlen
a fájdalom? Csak ne add fel!
Mutasd meg az időnek, hogy a
nehézségek ellenére is kitartasz!
A szívem nem hagy el.
A szerelmem mindig ott lesz.
Mindent elölről fogunk kezdeni a túlvilágon.

Nincs bennem kétség, ha szeretek.
Megszegem a mennyei parancsot,
annak ellenére, hogy generációkat irányított.
Az ígéretünket, amit egymásnak tettünk,
soha semmi sem törölheti el.
Az emlékeket nem lehet visszahozni.
Lehetetlen, hogy az igaz szerelem
vereséget szenvedjen.
Mindent megteszek érted.
Nem érdekel, milyen keskeny az ösvény,
milyen hatalmas vihar tombol.
A sors minél több fordulatot tartogat,
annál több dicsőséget és csillogást aratunk.
Tudom, hogy a Földön semmi sem
helyettesítheti az örökké tartó szerelmemet.



6 megjegyzés:

  1. Köszi a posztot, huuuuu szinte el is felejtettem már hogy milyen piszok jóképű Hu Ge. Mellesleg nemcsak sármos hanem nagyon tehetséges színész "volt" anno. Nagy kedvencem volt a Nirvana in fire-ban. Tiffany Tangot is nagyon szerettem. Sajnos ők már "öregnek" számítanak a szakmában. :(
    A dalszöveg is nagyon tetszett, köszönet érte. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa!
      Nagyon szívesen! :) Hu Ge-t mindig.
      Ő igaz, már nem tini, de nekem ő volt sorozat színészek között talán a legelső kedvencem, nagyon jó színész, ő aztán tényleg mindent el tud játszani. Szerintem ne írjad le, mert most már talán vissza fog térni a forgatáshoz. Decemberben jött ki az új sorozata. Szóval most már majd várhatóak tőle sorozatok. Nyilván nem tini hős szerelmes szerepben fogjuk látni, de szerintem lesznek még nagyon jó sorozatai. :)
      A dal pedig az egyik nagy kedvencem tőle. Majd körülnézek még, hogy van-e a többi dalához angol felirat, és még hozok belőlük.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Egyetértek Zsuzs0val. Remélem azért még viszontlátjuk őket, hiszen mennyi szereplehetőség van akkor is ha valaki már "érett személyiség".
    Köszönöm a videót és a fordítást! xddd Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben én is nagyon reménykedem! :D

      Törlés
    2. Épp most írtam fentebb Zsuzsának, hogy biztos látni fogjuk, mert most tért vissza decemberben egy új sorozattal. Nincs mit! :) Majd még hozok tőle régebbi dalokat. :)

      Törlés
    3. Jaj dejó hallani hogy újra képernyőn lehet majd látni! :D
      Köszi előre is az erőfeszítéseidet a dalok terén is! :)
      Képeket elmentettem mert mind3 nagyon tetszett!

      Törlés