2023. március 25., szombat

Marry Me - Saintsup

 


 

Nagyon rég jött ki valamiféle dal Saint-től. Bár ez kicsit túl cukira, és vattacukorfelhősre sikerült, de azért aranyos. Klip nincs hozzá, így adta ki az Idolfactory. Egyébként pedig a GAP c. thai sorozat betétdala. 

 

 

 

 

 Gyere hozzám feleségül! - Saintsup


Te... Te vagy az egyetlen a szívemben.
Te vagy az én napfényem. Te!
Te vagy az egyetlen, aki boldoggá tesz.
Szóval... kérlek, gyere hozzám feleségül!

Soha nem tudtam, hogy ilyen is lehetek.
Annyira őrülten szerelmes vagyok.
Te vagy az egyetlen, akivel repül az idő.
Ó, én napsugaram! Egészen a szívemig
száguldottál. Azóta is te repdesel ott bent.
Ha ez így folytatódik, azt kell mondanom:
Kérlek, maradj velem még nagyon sokáig!

Te... Te vagy az egyetlen a szívemben.
Te vagy az én napfényem. Te!
Te vagy az egyetlen, aki boldoggá tesz.
Biztos, csak te lehetsz az.
Csak te vagy, aki feldobja a napomat,
és az éjszakát álommá varázsolja.
Te vagy az én mindenem!
Szóval... kérlek, gyere hozzám feleségül!

Soha nem tudtam, hogy ilyen is lehetek.
Annyira őrült vagyok, őrülten szerelmes beléd.
Abba, aki mindig fogja a kezemet.
Amíg itt vagy mellettem, semmitől sem félek.
Ó, én napsugaram! Egészen a szívemig
száguldottál. Azóta is te repdesel ott bent.
Ha ez így folytatódik, azt kell mondanom:
Kérlek, maradj velem még nagyon sokáig!

Te... Te vagy az egyetlen a szívemben.
Te vagy az én napfényem. Te!
Te vagy az egyetlen, aki boldoggá tesz.
Biztos, csak te lehetsz az.
Csak te vagy, aki feldobja a napomat,
és az éjszakát álommá varázsolja.
Te vagy az én mindenem!
Szóval... kérlek, gyere hozzám feleségül!



1 megjegyzés: