2023. március 24., péntek

ชอบตัวเองตอนอยู่กับเธอ - Billkin

 



Billkin visszatérő vendég itt a blogomon, most újra itt van tőle egy dallamos nóta, a megszokott profi prezentálásban. :)

Sok szeretettel küldöm a dalt Nanatinak Születésnapjára! :) 

 

 

 

 

Melletted önmagam lehetek - Billkin


Melletted önmagam lehetek.
Milyen vagyok, ilyenkor melletted?
Jobb emberré válok, mint azelőtt.
Melletted önmagam lehetek.
Szeretem ha velem vagy.
Jó, amikor itt vagyunk egymásnak.

Nem vagyok mindenbe jó,
csak egy átlagos ember.
Néha indulatos, és néha kegyetlen.
Néha egy kicsit reménytelen.
Csak élek napról-napra,
újra és újra ugyanazt csinálom.
Nincs cél, nincs hova elérjek, nincs semmi.
Nincs olyan nap, ami vonzó lenne.
Egészen a mai napig, mikor felém sétáltál.
Ráébresztettél, hogy mennyivel jobb lehetek.

Melletted önmagam lehetek.
Milyen vagyok, ilyenkor melletted?
Jobb emberré válok, mint azelőtt.
Melletted önmagam lehetek.
Szeretem ha velem vagy.
Jó, amikor itt vagyunk egymásnak.
Jó, hogy szerethetlek.

Megváltoztattál egy szívtelen embert.
Már tudja, amit addig nem értett.
Indulatos és kegyetlen volt,
ám olyan emberré változott,
aki jól ismeri a szerelmet.
Mikor felém sétáltál... Ráébresztettél,
hogy mennyivel jobb ember lehetek.

Melletted önmagam lehetek.
Milyen vagyok, ilyenkor melletted?
Jobb emberré válok, mint azelőtt.
Melletted önmagam lehetek.
Szeretem ha velem vagy.
Jó, amikor itt vagyunk egymásnak.
Jó, hogy szerethetlek.
Melletted önmagam lehetek.
Szeretem ha velem vagy.
Jó, amikor itt vagyunk egymásnak.
Jó, hogy szerethetlek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése