2023. június 1., csütörtök

无双 - Liu Yu Ning

 



Liu Yu Ning dalait hallgattam a napokban. Rengeteg sorozathoz énekelt dalokat, amit még nem hallottam. Többek között egy most indult donghua zenéje is a  nevéhez fűződik.

Most egy régebbi dalát hoztam, Yang Yang sorozatának, a Who Rules the World-nek egyik zenéjét. 


Eredeti klip:

 



Aki lementené zenekét, annak egy mindenféle zörej nélküli verzió: 



Páratlan - Liu Yuning


Viharos az északi szél,
viharos a harcművész világ is.
Pengék és íjak harcra készen.
Mit ér az ifjúság bátorság nélkül?
Egy kézmozdulattal átfolyik
a világ az ujjaim között.

A világ körül kalandozni egy kisasszonnyal.
A szél fúj, a Hold tükröződik a vízen.
Az éjszaka hamar véget ér.
Ki rejtőzik titkon az árnyékban?
Ó, ez a hosszú utazás!
A sors dönti el, hogy
élünk vagy meghalunk.
Harcoljunk együtt, vállvetve!

Akár igazam van, akár nem,
bátran megküzdök a viharral.
Nézem, ahogy a dolgok
hullámvölgyeket követnek.
Fekete és fehér... Szól a dob
az igazságért és szenvedélyért.
A dühért, és a villogó pengékért.
Megpillantom az isteni szépséget.
Azt honnan tudhatjuk, hogy
egy lélek makulátlan-e?
Lássuk, ki uralkodhat a világon!

A világ körül kalandozni egy kisasszonnyal.
A szél fúj, a Hold tükröződik a vízen.
Az éjszaka hamar véget ér.
Ki rejtőzik titkon az árnyékban?
Ó, ez a hosszú utazás!
A sors dönti el, hogy
élünk vagy meghalunk.
Harcoljunk együtt, vállvetve!

Akár igazam van, akár nem,
bátran megküzdök a viharral.
Nézem, ahogy a dolgok
hullámvölgyeket követnek.
Fekete és fehér... Szól a dob
az igazságért és szenvedélyért.
A dühért, és a villogó pengékért.
Megpillantom az isteni szépséget.
Azt honnan tudhatjuk, hogy
egy lélek makulátlan-e?
Lássuk, ki uralkodhat a világon!
Lássuk, ki uralkodhat a világon!




2 megjegyzés:

  1. Nagyon szerettem ezt a sorozatot, remek a szereposztása,
    ( Yang Yang, Zhao Lu Shi, Leon Lai, etc ) és nem mellesleg a története is. :D Ajánlani tudom mindenkinek főleg aki kedveli a wuxia témájú sorozatokat.
    A dal amit hoztál nekünk meg pont az I-re, remek dal & előadóval, szintén nagy kedvencem nekem ő is.
    Köszi a megosztást!
    U.I.: Mi a címe annak a most induló donghuának amit szintén ő énekel? Kíváncsi lennék rá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa!

      Igen, biztos jó a sorozat, nem kétlem. Yang Yang korábbi sorozataiból láttam párat. - mivel ismerek elég sok régebbi színész, én nem vagyok annyira nagy fanja Yang Yang-nak, és az újabb ifjú kínai színészeknek, bár ők is jók természetesen -
      A wuxia történetek mindig nagyszerűek. :)
      Liu Yu Ning szerintem az egyik kiemelkedő énekes, ha kínai sorozatok betétdalairól van szó.
      A donghua most fut éppen, a címe: My Heroic Husband.(Zhui Xu)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés