2024. augusztus 6., kedd

Be Mine - Sudkhate Jungcharoen

 



 

Anno pár dalt lefordítottam a thai Bite Me c. bl sorozat kapcsán. Ezt is tervben volt, csak valahogy mégis lemaradt. Most pótolom. :) Kár, hogy azóta semmiben nem szerepelt a séf belőle, mert egyébként nagyon szimpatikus a srác. 

 




Légy az enyém - Sudkhate Jungcharoen


Csak a szemed villanása, ami rám tekint.
A hangodtól megáll körülöttem a világ.
Az időt és napokat varázslatos órákká
változtattad, szinte szárnyaltam.
Nem tudom abbahagyni, nem
bírom, hogy ne rád gondoljak.

A szívem még soha senki
iránt nem érzett ilyet, kedves.
Megőrülök érted. Nem is tudod,
de rabul ejtettél. Azt kívánom,
hogy az enyém légy.

Nem sokkal ezelőtt váltunk el,
de már újra rád gondolok.
Elvarázsolt teljesen a sármod.
Ha nem találkozom veled minden
másodpercben, az olyan hosszú idő.
Nem tehetek róla, annyira hiányzol.
Állandóan előttem van az arcod,
találkozni akarok veled.
Lehetnék hozzád közel minden nap?

Mert mindig annyira aranyos vagy.
A szerelmed őrületbe kerget.
Soha ne törölj ki a szívedből,
talán ez nem nagy kérés.
Éjjel-nappal állandóan hiányzol.
Szavakkal ki sem lehet fejezni.

Te, te, te... Te vagy a reményem.
Tudd, tudd, tudd azt... Bármit csinálok...
Szeretnék én lenni az
édesed, édesed, édesed.
Te, te, te... El akarom mondani,
hogy tudd, tudd, tudd...
Megállítani, megállítani, megállítani...
...egyedül csak te tudsz.

A szívem még soha senki
iránt nem érzett ilyet, kedves.
Megőrülök érted. Nem is tudod,
de rabul ejtettél. Azt kívánom,
hogy az enyém légy.

Nem sokkal ezelőtt váltunk el,
de már újra rád gondolok.
Elvarázsolt teljesen a sármod.
Ha nem találkozom veled minden
másodpercben, az olyan hosszú idő.
Nem tehetek róla, annyira hiányzol.
Állandóan előttem van az arcod,
találkozni akarok veled.
Lehetnék hozzád közel minden nap?

A szívem még soha senki
iránt nem érzett ilyet, kedves.
Megőrülök érted. Nem is tudod,
de rabul ejtettél. Azt kívánom,
hogy az enyém légy.

Nem sokkal ezelőtt váltunk el,
de már újra rád gondolok.
Elvarázsolt teljesen a sármod.
Ha nem találkozom veled minden
másodpercben, az olyan hosszú idő.
Nem tehetek róla, annyira hiányzol.
Állandóan előttem van az arcod,
találkozni akarok veled.
Lehetnék hozzád közel minden nap?




1 megjegyzés:

  1. Köszönöm a fordítást! 🥰
    Nagyon szép ez a dal, szerettem a sorozatban is. 😊 Jó volt újra hallgatni, s főleg érteni. 🥰

    VálaszTörlés