2024. augusztus 9., péntek

ทุ่มใจ - Benz & Garfield

 


 

Ritkán készítenek ennyire rövid dalokat, ez mindössze 2,5 perces. Attól még kerek egész, és nekem bejött, hogy olyan kis könnyed, vidám. :) A két srácot nem ismerem, viszont ez a This Love Doesn't Have Long Beans c. thai bl sorozat egyik betétdala. 

 

 



Ne hazudj - Benz & Garfield


Meg kell kérdeznem tőled,
ugye nem játszol a szívemmel?
Minden világos, egyedül
rajtad múlik, hogy mit akarsz.
Segíts bebizonyítani, mert
a szívem annyira érzékeny.

Meddig tart majd, hogy
nem játszol velem?
Odaadhatom neked a szívem?
Mennyire kell neked az
én szerető szívem?
Megfelel az a mennyiség,
amit adok belőle?
Jobb lenne, ha másképp
adnám oda a szívem?

Kedves! Én itt leszek melletted.
Soha, soha ne hazudj nekem!
Soha, soha ne hazudj nekem!
Ne hazudj... Köszönöm, hogy
valóban az igazat mondod.

Magam mellé állítottalak, mert
csak egyedül benned bízom.
De még mindig nem tudom,
hogy képes leszel-e elfogadni ezt.

Meddig tart majd, hogy
nem játszol velem?
Odaadhatom neked a szívem?
Mennyire kell neked az
én szerető szívem?
Megfelel az a mennyiség,
amit adok belőle?
Jobb lenne, ha másképp
adnám oda a szívem?

Kedves! Én itt leszek melletted.
Soha, soha ne hazudj nekem!
Soha, soha ne hazudj nekem!
Ne hazudj... A szívemet
neked adtam, ez az igazság.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése