2024. augusztus 20., kedd

Unknown Love - Daou & Offroad


 

 

A Century of Love sorozat két főszereplője szimpatikus volt, így megnéztem, miben szerepeltek előtte. Először a LAZ1 idol csapatba választották ki őket anno pár éve, utána viszont egy bl sorozatba kaptak főszerepet tavaly, a Love in Translation-ben. Ennek egyik betétdalát hoztam.  


Eredeti klip:

 


Aki csak a zenét hallgatná meg: 



Ismeretlen szeretet - Daou & Offroad


Nem igazán értem,
miért pont ő az a személy,
aki bejön, és jó érzés kelt bennem,
ami tejesen összezavarja a szívem.
Nem igazán értem,
miért pont te vagy az.
Nem akarok veled találkozni,
de te állandóan keresel engem.

Fogalmam sincs, hogy a
szívem mikor fog választ adni.
Csak annyit tudok, hogy
nem akar rátalálni.
Ez nem is olyan fontos,
mint az érzéseim.

Nem értem, mi ez a szeretet,
de tudom, hogyan kell szeretni.
Csak annyi kell, hogy a közelemben légy,
ennél többre nincs is szükségem.
A szerelemnek nincs nyelvezete.
Csak nézz a szemembe, és megérted!
Nem kell külön megfejtened engem.
Mi ketten ismerjük egymást.

Nem egészen értem,
mi játszódik le a fejemben.
Csak azt tudom, hogy minden nap
mikor felébredek, hiányzol nekem.
A tekinteted megőrjít, és felkavar.
Van valaki, aki meg tudja
magyarázni, hogy mi van köztünk?

Fogalmam sincs, hogy a
szívem mikor fog választ adni.
Csak annyit tudok, hogy
nem akar rátalálni.
Ez nem is olyan fontos,
mint az érzéseim.

Nem értem, mi ez a szeretet,
de tudom, hogyan kell szeretni.
Csak annyi kell, hogy a közelemben légy,
ennél többre nincs is szükségem.
A szerelemnek nincs nyelvezete.
Csak nézz a szemembe, és megérted!
Nem kell külön megfejtened engem.
Mi ketten ismerjük egymást.

A szerelemnek nincs nyelvezete.
Csak nézz a szemembe, és megérted!
Nem kell külön megfejtened engem.
Mi ketten ismerjük egymást.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése