2024. augusztus 18., vasárnap

Fly Fly Away - Addicted Heroin OST

 



 

Igaz dalfordítás címkét raktam a posztra, de dalszöveg még nincs, csak a dalt teszem fel, hogy majd ha lesz hozzá angol, akkor lefordítom. Mivel a címben nem írtam ki az előadókat, azért úgy illik, ha itt megemlítem: Dengkai Zhao (赵登凯), Kang Zi Qi (康子奇), He Jun Xiong (贺俊雄).

Anno jó pár éve volt a kínai Addicted c. bl sorozat, amit aztán nem is engedtek adásba végig, hiába volt leforgatva. Nos, most majd végig látható lesz a történet, mert a thai filmesek úgy gondolták, hogy lecsapnak rá. Az egyik főszereplő karakternek szerintem nagyon tehetséges színészt szerződtettek, August Vachiravit-ot.


Eredeti klip: 

 


Akit zavar a bl téma, annak sima zeneként: 


Jó kis szállós, dallamos, vidám nótát költöttek a sorozathoz, nekem nagyon bejött. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése