2024. augusztus 14., szerda

Bonsai-os Buddha

 



 

Néha megosztom itt a blogon a személyes dolgaimat, nem csak a dalfordításokat, és egyebeket. Most újra egy ilyen bejegyzés jön. :) Nem is akármilyen, mert az elmúlt hetekben egy gyönyörű szép keleti stílusú dísz készült nekem, saját terv alapján. Azaz Nórival közösen találtuk végül ki, hogy milyen legyen a kompozíció. Aki ismer, az tudja, hogy mindenben szeretem a lila színt. XD Szóval nincs ez másképp most sem, a bonsai fa lombkoronája ezért lila. A végén egy mutatós kis dísz lett az ötletelésből, hogy lehetne jól elrendezni a fát, a Buddhát és a kőlámpást egy kínai tájkép mintás porcelán kaspóban.

Már régóta nézegettem Nóri munkáit a saját FB oldalán, és már akkor tudtam, hogy majd valamikor fogok vele készíttetni legalább egyet. :) Ennek most jött el az ideje, így a kínai utazásom előtt. Még nincs meg a végleges helye, mert majd a többi keleti díszemmel, tárgyammal lesz a lila polcsoron, viszont készítettem róla pár képet a lila nyomtatóm tetejére rárakva, háttérben az ugyancsak lila szobafallal. XD 

Nórit nyugodt szívvel ajánlom bárkinek, aki imádja a keleti stílusú dísztárgyakat, vagy éppen a bonsai fákat (netán nem tudja, mivel lepje meg a keleti dolgokat imádó rokonát, barátját). Nagyon ügyes, és mindenféle alakú fát képes drótból meghajtogatni. Az oldalán rengeteg korábbi munkája megtalálható, nézz be hozzá! :) Itt az oldala: BONSAI DEKORÁCIÓ

 

Azt a pár fotót, amit készítettem megosztom, hogy más is láthassa ezt a szépséget. :)

 

 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése