2024. augusztus 3., szombat

Pár thai kedvenccel kapcsolatos relikvia

 

 

Az utóbbi időben beszereztem ezt-azt. Ami valóban igazi, rendes rajongói cucc ráadásul eredeti, az a Last Twilight sorozat két főszereplőjével kapcsolatos. Ez egy cuki avokádó kutya. XD Tudom, pár ember szerint teljesen hülyeség, de nekem nagyon megtetszett a kabala. Jimmy és Sea maguk kreálták, és Avocean névre hallgat. Ez volt az ő kabalájuk az idei Love Out Loud koncerten is. A kabalát és egy kalapot vettem, ami ugyancsak ezen a koncerten volt kapható.

 

 




Nanon és Ohm még régebbi kedvencek a Bad Buddy sorozat révén. Egy általuk kézzel dedikált fotót szereztem be, és egy kulcstartós végű kártyatartót, vagy mi a szösz ez. Ebből van nekem Jimmy-Sea párossal is.

 



 

Plusz két jelvény, a Last Twilight és a My School President sorozattal kapcsolatban. Nagyon cuki volt a csincsilla kabala benne. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése