2024. augusztus 23., péntek

可能爱人 - Fu Jing


 

 

Az Addicted Heroin c. thai bl sorozat opening dalát hoztam. Ebből van két fajta, ez most a kínai verzió. A dalnak ugyanaz a zenéje, dallama, csak más-más szöveget írtak rá. Totálisan más a kettő tartalma. Ugyanígy van az ending, van thai és kínai verziója. Majd ha elérhető lesz, megosztom később. 

Eredeti klip: 

 


Zenés verzió: 



Talán... szerelmesek - Jing Fu


Egyre csak csodálkozom...
Talán még mindig nem eléggé.
Ismét hipnózisba zuhanok,
megfojt a saját gyávaságom.
Kedvellek, vagy szeretlek?
Talán még most sem világos.
Az irántad érzett mély szeretet...
Mi a helyzet azokkal, akik
még közel állnak hozzánk?
De én, de én... Soha nem hallottam róla.
Ha hallottam volna, tétovázás
nélkül csatlakoznál hozzám?
Tehát... tehát... továbbra is tűnődöm.
Csak ha már a tömeg szétoszlott,
a napfelkelte boldogságot hoz.

Mikor jön a sötét éjjel, kínlódok.
Ha nem akarom elmondani,
mit érzek, akkor írok egy dalt.
Elengedem a bánatot, és küzdök...
A magányom, és a társtalanság
folyóként hömpölyög.
Mikor az eső végre eláll,
a szétszéledt tömeg újra egyesül.
Mikor vége kimondják az igazat rólunk,
olyan érzés, mintha meg sem történt volna.
Mindketten fényesebben ragyogunk,
miközben összeolvadunk a galaxisokkal.
Mégis, a köztünk lévő szerelem,
talán nem is volt kölcsönös.

Mikor jön a sötét éjjel, kínlódok.
Ha nem akarom elmondani,
mit érzek, akkor írok egy dalt.
Elengedem a bánatot, és küzdök...
A magányom, és a társtalanság
folyóként hömpölyög.
Mikor az eső végre eláll,
a szétszéledt tömeg újra egyesül.
Mikor vége kimondják az igazat rólunk,
olyan érzés, mintha meg sem történt volna.
Mindketten fényesebben ragyogunk,
miközben összeolvadunk a galaxisokkal.
Mégis, a köztünk lévő szerelem,
 talán nem is volt kölcsönös.

A sóvárgás... mindig szomorúvá tesz engem.
Ki képes boldogan elaludni?
Lehetetlen? Ki hízeleg ilyen képtelen szóval?
Ez a gondolat mindig segít megnyugodni.
A sóvárgás... mindig szomorúvá tesz engem.
Ki képes boldogan elaludni?
Lehetetlen? Ne hagyd, hogy valaha is elfelejtsem.
Azt mondtad: Talán nem is olyan képtelenség.



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése