2024. augusztus 10., szombat

My Heart - Liu Yu Ning

 



 

A Follow Your Heart egyik betétdalát hoztam. Az úriember rengeteg sorozathoz énekelt fel eddig dalokat, érdemes tőle mást is meghallgatni. Egyik kedvencem a sok közül. :) 

 

 

 

Szívem - Liu Yuning


Az elhervadt virágok lehullanak,
az ágak csupaszak hosszú idő óta.
Akárcsak nekem, neked is ugyanolyan
nehéz elviselned, ami a szívem vágya.
Mikor merek hozzád még közelebb kerülni?
Szorosan átölellek, te pedig nem taszítasz el.

Álmomban ugyanazt a
személyt láttam, mint korábban.
A szél átsüvített az épületen,
maga után csak ürességet hagyott.
Viszont én kerestem, de
nem találtam semmi nyomot.
Nem is hittem, hogy így hiányzol.

Hiányzol éjjel-nappal, a szívem
őszbe fordul az aggodalomtól.
Nem számít, mikor lesz vége,
többet nem fogok könnyet ejteni.
Hiányzol nekem. A múltból a
jó és rossz örökre megmarad.
Az időm neked akarom szentelni.
Mindent neked adni, régit és újat.

Az elhervadt virágok lehullanak,
az ágak csupaszak hosszú idő óta.
Akárcsak nekem, neked is ugyanolyan
nehéz elviselned, ami a szívem vágya.
Mikor merek hozzád még közelebb kerülni?
Szorosan átölellek, te pedig nem taszítasz el.

Álmomban ugyanazt a
személyt láttam, mint korábban.
A szél átsüvített az épületen,
maga után csak ürességet hagyott.
Viszont én kerestem, de
nem találtam semmi nyomot.
Nem is hittem, hogy így hiányzol.

Hiányzol éjjel-nappal, a szívem
őszbe fordul az aggodalomtól.
Nem számít, mikor lesz vége,
többet nem fogok könnyet ejteni.
Hiányzol nekem. A múltból a
jó és rossz örökre megmarad.
Az időm neked akarom szentelni.
Mindent neked adni, régit és újat.

Hiányzol éjjel-nappal, a szívem
őszbe fordul az aggodalomtól.
Nem számít, mikor lesz vége,
többet nem fogok könnyet ejteni.
Hiányzol nekem. A múltból a
jó és rossz örökre megmarad.
Az időm neked akarom szentelni.
Mindent neked adni, régit és újat.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése