2024. augusztus 21., szerda

Flirting Syndrome - Jimmy & Sea

 


 

Már korábban le akartam fordítani ezt a játékos, vidám dalt. Viszont jobb alkalom nem is lehetne rá, mert ma van Jimmy 30. születésnapja. :) Isten éltesse a dokit! :) 

A dal szövege párbeszéd jellegű az eleje és vége kivételével. Jimmy szövegét emeltem ki vastag betűvel.

 

 

 

 

 Flörtölés tünetegyüttese - Jimmy & Sea


Nem igazán tudom megmagyarázni,
mostanában kicsit rosszul érzem magam.
Levert vagyok ahhoz, hogy kimozduljak.
Doktor úr! Szükségem van tanácsra.
Nem tudom, miért, a szívem furcsán ver.
Mikor kezdődött ez az egész?
Fogalmam sincs róla.

Talán meleged van?
Nem. Nézze meg!
Lehet, hogy lázas vagy?
Nem vagyok az.
Mostanában nem voltál sokat
együtt valakivel? Mondd csak!

Nem, dehogy!
Őszinte vagy? Igaz, amit mondtál?
Remélem, hogy nem csak játszol.

Doktor úr! Kérem, segítene?
Mit akarsz, mit tegyek?
Írjon fel valami erős pirulát,
amitől újra jól leszek!
Az nem biztos, hogy meggyógyít.
Nem túl szigorú? Nem segít a betegén?
Nyugodj meg, csak arra gondoltam...
Szükséged van valakire, aki gondoskodik rólad.


Doktor úr! Maga szingli, ugye?
Mit akarsz, mit tegyek?
Törődjön velem, hogy rendbe jöjjek!
Az talán túl korai lenne.
Ne legyen szigorú,
ez a betege túl aranyos.
Nyugodj meg, csak arra gondoltam,
hosszú távra kell terveznünk.


Hol találok valakit, aki gondomat viseli?
Tudna nekem támpontot adni?
Valakit javasolni, aki
őszinte és nincs titkolnivalója.
Mondja meg, hol találok ilyet!
Talán tudok valakit neked.
Őszinte, szingli, és igazat mond.
Ha komolyan gondolod, akkor én is.


Talán meleged van?
Nem. Nézze meg!
Lehet, hogy lázas vagy?
Nem vagyok az.
Mostanában nem voltál sokat
együtt valakivel? Mondd csak!

Nem, dehogy!
Őszinte vagy? Igaz, amit mondtál?
Remélem, hogy nem csak játszol.

Doktor úr! Kérem, segítene?
Mit akarsz, mit tegyek?
Írjon fel valami erős pirulát,
amitől újra jól leszek!
Az nem biztos, hogy meggyógyít.
Nem túl szigorú? Nem segít a betegén?
Nyugodj meg, csak arra gondoltam...
Szükséged van valakire, aki gondoskodik rólad.


Doktor úr! Maga szingli, ugye?
Mit akarsz, mit tegyek?
Törődjön velem, hogy rendbe jöjjek!
Az talán túl korai lenne.
Ne legyen szigorú,
ez a betege túl aranyos.
Nyugodj meg, csak arra gondoltam,
hosszú távra kell terveznünk.


Túl sokat tétovázik, doktor úr!
Ez a beteg imádni való.
Mindjárt jobban leszek,
ha végül egy pár leszünk.
Túl sokat tétovázik, doktor úr!
Ez a beteg imádni való.
Mindjárt jobban leszek,
ha végül egy pár leszünk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése