2020. szeptember 29., kedd

Everything about you - Timmy Xu

 


Második dal Timmy Xu-tól, ez is megtetszett az előzőleg fordítottal egyetemben. :) 

 

 Minden rólad szól - Timmy Xu


Minden, ami te vagy, megőrjít.
Fogni a kezed maga a boldogság.
Sokkal többet tudok rólad, mint bárki más.
Ó, bébi, bébi, bébi, bébi! Kérlek!
Én vagyok az, akit akarsz.

Hihetetlen ez az érzés...
Hogy lehet az, minden alkalommal,
amikor látlak, torkomon akadnak a szavak.
Már így is az ujjad köré csavartál.
Ó, te lány! Élvezem, ha veled lehetek.
Mindegy, hogy szikrázik napsütés,
vagy ömlik az eső az égből,
mindig menedéket nyújtok neked.
Ó, te lány! Amikor behunyom a szemem,
akkor is csak a te arcod van előttem.
Minden nap látni akarlak.

Minden, ami te vagy, megőrjít.
Az úton hadd védjelek, és vigyázzak rád!
Sokkal jobban érdekelsz, mint bárki más.
Ó, bébi, bébi, bébi, bébi! Kérlek!
Hadd tegyelek boldoggá!

A sors nehezen hozott össze.
Szerencsére kiszúrtuk egymást a tömegbe.
A mosolyod olyan, mint a zápor,
ami megöntözi a földet.
Az én világomban is kinyíltak tőle a virágok.
Hajlandó vagyok mindent megadni neked.
Mindent, mindenemet odaadom.

Minden, ami te vagy, megőrjít.
Fogni a kezed maga a boldogság.
Sokkal többet tudok rólad, mint bárki más.
Ó, bébi, bébi, bébi, bébi! Kérlek!

Minden, ami te vagy, megőrjít.
Az úton hadd védjelek, és vigyázzak rád!
Sokkal jobban érdekelsz, mint bárki más.
Ó, bébi, bébi, bébi, bébi! Kérlek!
Velem révbe érhetsz, ha akarod.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése