2020. szeptember 16., szerda

Just know - Saint Suppapong



Ezt a dalt a KissBoys formáció összeállásakor énekelte Saint.
Fogtak 5 fiatal thai srácot, és kivitték őket Japánba, majd ott különféle jópofa küldetéseket, feladatokat kellett megoldaniuk. :) - erről van is egy műsor -





Just know - Saint Suppapong (KissBoys)


Minden nap, amikor felébredek,
minden nap, minden alkalommal
csak te vagy! Csak te vagy! Az a lány... az a lány
Ráébredtem, hogy minden percben
csak te vagy! Csak te vagy! Az a lány... az a lány

Tudni akarom, miért érzem furán
magam, mikor találkozunk.
A szívem... Tudom, hogy a szívem...
Tudom, mi lakozik a szívemben.
Mikor találkozunk és meglátlak,
tudom biztosan, hogy téged akarlak.
Már beléd estem. Nem bánod?
Ha szeretlek... és szeretlek, bébi

Hiába találkozunk sokszor,
hiába beszélünk naponta...
Csak most jöttem rá, hogy szeretlek.
Rólad ábrándozok éjjel-nappal
ébren, és álmomban is.
Olyan aranyos... nem tilthatom meg a szívemnek.
Be nem vallom, titokban tartom.
Bár nem tudom, miért csinálom...
Lépjünk tovább! Akkor is, ha pofon vágsz.
Jobb így, mintha találkozunk, és nem tudod,
hogy a szívem érted dobog.

Tudni akarom, miért érzem furán
magam, mikor találkozunk.
A szívem... Tudom, hogy a szívem...
Tudom, mi lakozik a szívemben.
Mikor találkozunk és meglátlak,
tudom biztosan, hogy téged akarlak.
Már beléd estem. Nem bánod?
Ha szeretlek... és szeretlek, bébi

A szívem... Tudom, hogy a szívem...
Tudom, mi lakozik a szívemben.
Mikor találkozunk és meglátlak,
tudom biztosan, hogy téged akarlak.
Már beléd estem. Nem bánod?
Ha szeretlek... és szeretlek, bébi

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a fordítást, szép ez a dal...Kata58

    VálaszTörlés
  2. eleven, és vicces tényleg, de a kigyótól majdnem inkfarktust kaptam..xdddd Kata58

    VálaszTörlés