2020. szeptember 23., szerda

I Like That You’re Like This - Namtoey Sabaengbin

 


 

A múlt hétvégén énekelte ezt a dalt a Saint Zee páros egy eseményen.

   

 

Az eredeti dal:

 

 

 Szeretem, hogy ilyen vagy - Namtoey Sabaengbin


Mikor mosolyogsz, felragyogsz.
Az egész világot rózsaszínűre fested.
Most, hogy rám is mosolyogsz,
a szívem kiugrik. Nem tudom, hogy
de minden rózsaszínűvé változott.

Ó... Tudod, hogy zakatol a szívem?
Amikor közel vagyunk egymáshoz,
majd kiugrik a helyéről.
Amikor rám nézel, szinte megőrülök.
Tudod, hogy majd elolvadok?

Szeretem ezt, szeretem, hogy ilyen vagy.
Tetszik az a tekintet, ahogy rám nézel.
Tetszik ahogy mosolyogsz, kedvellek.
Így szeretlek, maradj meg ilyennek.
Az a tekintet, amikor rám nézel...
A mosolyod kapom, amivel megveszel.
Ó, kedves! Úgy szeretlek, amilyen vagy.

Olyan ragyogó vagy, senkihez sem hasonlítható,
abból a sok milliónyi emberből.
Senki nem képes így rám nézni.
El akarom mondani, tudatni veled,
hogy van valami különleges benned.
Ez rendkívüli. Nem számít, hogy
a szemembe nézel, vagy mosolyogsz,
soha nem lesz hozzád hasonló.
Valami különleges van benned.
Nem tudom, más milyen lehet...
Azt viszont tudom, hogy így szeretlek.
Téged... mert... mert... mert...

Szeretem ezt, szeretem, hogy ilyen vagy.
Tetszik az a tekintet, ahogy rám nézel.
Tetszik ahogy mosolyogsz, kedvellek.
Így szeretlek, maradj meg ilyennek.
Az a tekintet, amikor rám nézel...
A mosolyod kapom, amivel megveszel.
Ó, kedves! Úgy szeretlek, amilyen vagy.
Kedves! Úgy szeretlek, amilyen vagy.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése