2020. szeptember 18., péntek

I know you like me - NONNY9 x PONCHET

 


Egy újabb közös duett a párostól. :) Ezt a dalt hallottam tőlük elsőként. Itt csodálkoztam rá, hogy Zee-nek milyen mély hangja van. XD 



 Ez pedig az eredeti dal: 

 

 Tudom, hogy kedvelsz - NONNY9 x PONCHET feat. Z TRIP, VARINZ


Tudom, te is kedvelsz. Ne légy makacs!
Kérlek, ne csináld ezt!
Tudom, ez így nem jó, de azonnal
öntsünk tiszta vizet a pohárba!
Ne tégy úgy, mintha nem tudnád...
Gyerünk, nézz a szemembe!
Ne légy félénk, beszéljük meg!
Tudom, hogy te is kedvelsz engem.
Tudom, hogy te is kedvelsz engem.

Olyan lágy a mosolyod.
Megcsókoltam, és megcsipkedtem a pofidat.
Úgy tűnik, kiérdemeltem, hogy
találkozzunk ebben az életben.
Úgy tűnik, főnyeremény vagy nekem,
mert jó hatással van rám a mosolyod.
Annál nincs is szebb, mikor a vihar elől
a karomban találsz megnyugvást.
Csak te vagy a szívemben!
Ne légy szégyenlős! Mikor leszünk egy pár?
Nem szeretnék csak a barátod lenni.
Egész álló nap beszélgetni szeretnék veled.
De most tisztáznunk kell, hogy
barátként vagy szerelmedként akarsz kezelni?
Egy ideje már kinéztél magadnak.
Kérlek, igyekezz, amíg nem lesz túl késő!

Tudom, te is kedvelsz. Ne légy makacs!
Kérlek, ne csináld ezt!
Tudom, ez így nem jó, de azonnal
öntsünk tiszta vizet a pohárba!
Ne tégy úgy, mintha nem tudnád...
Gyerünk, nézz a szemembe!
Ne légy félénk, beszéljük meg!
Tudom, hogy te is kedvelsz engem.
Tudom, hogy te is kedvelsz engem.

Kérlek, légy az enyém, mielőtt vége lesz a világnak!
Így örökre együtt lehetünk.
Hadd találjam ki! Nem is barátként néztél rám.
Egy ideje egymásra találtunk.
Most, hogy megtörtént, kérlek élj a lehetőséggel!
Ha igazán szeretsz, ne hagyj el!
Olyan piszok helyes vagy, hogy a szívem kiugrik a helyéről.
Ó, amikor így mosolyogsz, biztosan tudom, hogy kedvelsz.
Szép vagy, azzal a keleti, mosolygós szemeddel.
Remélem, nem randiztál másokkal? Kérlek, áruld el!
Szóval, randiztál valakivel?

Tudom, te is kedvelsz. Ne légy makacs!
Kérlek, ne csináld ezt!
Tudom, ez így nem jó, de azonnal
öntsünk tiszta vizet a pohárba!
Ne tégy úgy, mintha nem tudnád...
Gyerünk, nézz a szemembe!
Ne légy félénk, beszéljük meg!
Tudom, hogy te is kedvelsz engem.
Tudom, hogy te is kedvelsz engem.

Tudom, te is kedvelsz, de nem válaszolsz a hívásomra.
Vedd fel! Annyira hiányzol!
Ha nem veszed fel, nem tudok
aludni sem. Ne tedd ezt velem!
Forr a vérem, hát nem érted?
Sajnálom, makacs vagyok. De ha szeretek valakit,
azt komolyan veszem, és nem tudok betelni vele.
Először is megkérdezem, van kedvesed?
Neked adom a szívemet.
Kérlek, hadd legyek én is a szíved csücske!
Hívj csak szíved csücskének!
Bármire szükséged van, csak szólj, mi lenne az!
Tudom, mi mindent szeretsz.
Ami jó neked, az nekem is megfelel.

Tudom, te is kedvelsz. Ne légy makacs!
Kérlek, ne csináld ezt!
Tudom, ez így nem jó, de azonnal
öntsünk tiszta vizet a pohárba!
Ne tégy úgy, mintha nem tudnád...
Gyerünk, nézz a szemembe!
Ne légy félénk, beszéljük meg!
Tudom, hogy te is kedvelsz engem.
Tudom, hogy te is kedvelsz engem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése