2020. szeptember 2., szerda

The feeling changed - Saint Suppapong



Második betétdal ugyanahhoz a sorozathoz. :) Mert jó dalokat csináltak hozzá.
Ezt Saint Suppapong énekli, akitől még biztos fogok fordítani mást is. :) - bl sorozat, így megint csak sima képes videóként teszem fel a zenét -





Változó érzések - Saint Suppapong (Saintsup)

Nem is tudom miért...
Te más vagy, mint bárki akivel találkoztam.
Állandóan aggódom érted,
mert a szívemben csak te vagy.
Soha nem hittem, hogy szerelmes leszek.
Soha nem hittem, hogy te leszel
az egyetlen, aki elvarázsol engem.
Beléd szerettem, és a szívemet követem.

A puszta létezésed, hogy vagy nekem,
felülírta az összes létező érzésem.
Mindennap egyre jobban szeretlek,
mindennél fontosabb vagy nekem.
Nem engedlek el!
Veled értelmet nyertek a napok.
Minden nap egyre fontosabb.
Értelmét veszti nélküled élni,
mert veled szeretnék lenni.
Itt vagy, és ez mindennél többet jelent.

Itt van ST! Visszanézve a történetünk,
mindennap más helyre mentünk.
Senkit nem akarok zavarni...
Mindegy milyen részeg vagyok,
megteszem a következő lépést.
Mindent összevetve, fontos személy vagy.
Ha ez egy festék (szín), ecsettel festették.
Vasárnap van. Vagy ez már a hétfő?
Ha kijózanodunk, akkor is itt vagyunk egymásnak.

Soha nem hittem, hogy szerelmes leszek.
Soha nem hittem, hogy te leszel
az egyetlen, aki elvarázsol engem.
Beléd szerettem, és a szívemet követem.

A puszta létezésed, hogy vagy nekem,
felülírta az összes létező érzésem.
Mindennap egyre jobban szeretlek,
mindennél fontosabb vagy nekem.
Nem engedlek el!
Veled értelmet nyertek a napok.
Minden nap egyre fontosabb.
Értelmét veszti nélküled élni,
mert veled szeretnék lenni.
Itt vagy, és ez mindennél többet jelent.


2 megjegyzés:

  1. És eltaláltad ismét, jó kis sorokban szerepelt ez a kis fiúcska. 💞

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Hát... Szerintem fogok még olyat hozni, ami tetszik neked, illetve ismered. Saint-nek még 1-2 dalát biztos hozom.

      Törlés