2020. december 21., hétfő

If I had met you before - Mint Pattarasaya

 


Szinte nem is szoktam énekesnők dalait fordítani, nagy kivételnek számít, ha mégis rászánom magam. Egész egyszerűen sokkal szívesebben hallgatok férfi hangot, ha dalról van szó. A mostani kivétel egy sorozat miatt van, mivel ez a dal szerepelt a Boy for Rent c. thai sorozatban. Ezt a dalt énekli Liz és Kyro a 7. részben, mikor a tengerparti lakásába elviszi a lányt. 

 A dal eredeti verziója egy modern pop dal.

 

 

A gitáros verzió, ami jobban passzol a sorozatban hallottakhoz: 

 



Ha korábban találkozunk - Mint Pattarasaya


Korábban, egyszer megbántott valaki.
A szerelemből, ami egykor fontos volt,
végül csak illúzió lett.
Azóta falat építettem a szívem köré.
Közömbös, és nemtörődöm ember lettem,
hogy soha többé ne engedjek be oda senkit.
Te kivétel vagy!
Újra visszaváltoztattál a régi önmagammá.
Reszketett a szívem, mikor szerettél.

Nem voltak kérdések, amikor találkoztuk.
Ha ez korábban történik, sosem lettem volna szomorú.
Most már tudom, azért zárkóztam be a múltban,
hogy a jelenben téged szerethesselek.

Újra megtapasztaltam, milyen a szerelem.
A varázslatot visszahoztad, ami elillant.
Visszakaptam a szívem.
Attól a naptól fogva
újra visszaváltoztattál a régi önmagammá.
Reszketett a szívem, mikor szerettél.

Nem voltak kérdések, amikor találkoztuk.
Ha ez korábban történik, sosem lettem volna szomorú.
Most már tudom, azért zárkóztam be a múltban,
hogy a jelenben téged szerethesselek.



1 megjegyzés:

  1. Ez gyönyörű! xd
    Ezúton kívánok mindenkinek meghitt, békés karácsonyi ünnepeket, és jó egészéget! Kata58

    VálaszTörlés