2020. december 28., hétfő

Tell Now - Tommy Sittichok

 


Erre a dalra is úgy találtam rá, hogy azt kerestem, mit énekelt Zee. XD 

Ezt karácsony első napján, a Mariza szépségklinika eseményén énekelte. Videót erről nem tudok konkrétba linkelni, mert csak Twitteren találtam meg.

Aki használ Twitter-t az megnézheti: ITT

 

 

 

 

Elmondom most - Tommy Sittichok


Tudom, nem lenne jó, ha ezt elmondanám...
Mert mi ketten barátok vagyunk.
Még nem vagyok benne biztos...
Mert néha amikor találkozunk, repes a szívem.
Minden alkalommal... minden alkalommal...
Most már csak te vagy a szívemben.
De félek, hogy ez megváltoztatna.

Ha most elmondom,
az valószínűleg nem lesz jó. Kedves...
Lehet, hogy néhány szó miatt elveszítelek.
Tudom, hogy barátok vagyunk,
de a szívem ennél sokkal többet érez.
Majd egyszer megkérdezem tőled...

Még most sem tudom, még most sem tudom...
Soha nem tudtam, mit érez a szíved.
Lehet, hogy most nem lenne jó elmondani.
Mindenki tudja, milyen vagyok.
Nem számít mit teszek, az úgysem lesz jó,
mert kikészít amit érzek. Őszinte akarok lenni.
De lehet, csak barátként gondolsz rám.
Szeretnék egy kívánságot kérni a Mennyektől...

Ha most elmondom,
az valószínűleg nem lesz jó. Kedves...
Lehet, hogy néhány szó miatt elveszítelek.
Tudom, hogy barátok vagyunk,
de a szívem ennél sokkal többet érez.
Majd egyszer megkérdezem tőled...

Ha most elmondom,
az valószínűleg nem lesz jó. Kedves...
Lehet, hogy néhány szó miatt elveszítelek.
Tudom, hogy barátok vagyunk,
de a szívem ennél sokkal többet érez.
Majd egyszer megkérdezem tőled...




1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a dal és a szöveg is.
    NAGYON BOLDOG ÚJ ÉVET ÉS JÓ EGÉSZSÉGET KÍVÁNOK. NAGY ÖLELÉSSEL... KATA58

    VálaszTörlés