2020. december 15., kedd

To Meet You - Saint Suppapong

 


Ez a dal abban különleges, hogy Saint kínai rajongóival közösen készítette. Ahogy olvastam ő csak a rap betétet írta hozzá. Ez nagyon szép gesztus mind a rajongóktól, mind pedig tőle. :) Egyébként pedig pont azt tükrözi, amit nyilatkozni szokott arról, hogy mit jelent számára az érzés, hogy sok embernek adhat szeretetet, hitet, és más egyebet azáltal, hogy énekel, színészkedik, és egyéb kreatív dolgokat csinál. :) 

 




Találkozni veled - Saint


Igaz nem minden nap lehet jó napunk.
Amíg velem vagy, nem számít,
se napsütés, se fagy. Nem kell félned.
Fogjuk meg egymás kezét,
és sétáljunk együtt, mint mindig.
Nem számít, milyen nehéz út áll előttünk,
hány rossz nap jön még,
mert mindig itt leszel nekem.
Kéz a kézben megyünk tovább együtt.

Ha viharba kerülsz, én leszek a menedék.
Ha fázol a hidegben, én átölellek.
Nem számít, hogy holnap
jó vagy rossz jön, nem kell félned
a végeláthatatlan nagy tömegben.
Mert számomra te vagy az egyetlen.

Nem tudom, mi is ez az érzés, csak azt tudom,
hogy nem akarok túl messze lenni tőled.
Miattad nem félek semmitől,
mert megvilágítod az előttem álló utat.
Tovább megyek, nem állok meg!
Boldoggá tesz, nem számít milyen fáradt vagyok.
Köszönöm a szeretetet! Köszönöm a támogatást!
Mert ez mindennél többet jelent nekem.

Csak egy mosoly tőled,
csak egy szeretettel teli szó
a fénysugár az út végén.
Ez az úti célom, és továbblépek,
még akkor is, ha a tegnapom rémálom volt.
Holnap jön egy jobb, új nap,
ami ránk vár. Sétáljunk hát együtt!

Ha viharba kerülsz, én leszek a menedék.
Ha fázol a hidegben, én átölellek.
Nem számít, hogy holnap
jó vagy rossz jön, nem kell félned
a végeláthatatlan nagy tömegben.
Mert számomra te vagy az egyetlen.

Ha viharba kerülsz, én leszek a menedék.
Ha fázol a hidegben, én átölellek.
Nem számít, hogy holnap
jó vagy rossz jön, nem kell félned
a végeláthatatlan nagy tömegben.
Mert számomra te vagy az egyetlen.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése