2020. december 20., vasárnap

Skyline - Tulanan Narasetapisarn



Egy egész különleges dalra sikerült rátalálnom. Kétféle verziója van, az egyiket egy ismert thai pop-opera énekes, Tulanan Narasetapisarn-tól hallhatjuk. Róla azt érdemes tudni, hogy az első - és azt hiszem mai napig egyetlen -  5 tagú thai pop-opera csapat énekese, Fivera-nak hívják őket.
Gyönyörű hangja van az úriembernek, és kínaiul adja elő a dalt. Nekem ez jobban tetszik, vagy ha lehet mondani, nekem ez volt első hallásra szerelem. A zenéje is más, tradicionális kínai hangzású.
A dal az I Told Sunset About You c. thai boys love sorozat opening dala. 
A klipben két iskolás fiú barátsága jelenik meg, szóval semmiféle extra tartalom nincs benne, nyugodtan lehet nézni.
 
 

 
 
 
A másik verziója thai nyelven van, és az egyik főszereplő, Billkin énekli. 
Ez a klip verzió, ebben sincs semmi extra, amitől ne lehetne nézni.
 

 
 
Aki ezt a thai verziót szeretné letölteni zenének, annak egy másik hosszúságú verziót linkelek, mert a klipet megtoldották a végén plusz fél perccel, ami már csak a sorozat reklámja volt, plusz refrénnel. Szóval zenének inkább ezt vigyétek: 
 
 


 
 

Láthatár - Tulanan Narasetapisarn


Ki érti a szerelmet?
Lehet nem ismerjük egymást az első találkozáskor,
de a szerelem első látásra, örökre szívünkbe költözhet.
Amikor egymásra találtunk, kitöröltük a fájdalmas múltat.
Te vagy az igaz szerelem, amire vágytam.
De a szerelem bonyolult.
Lehet, hogy nem teljesül az, amit kívánunk.
Ha legszívesebben együtt lennénk, miért vagyunk külön?

Nem számít, mit szán nekünk az ég,
hajlandó vagyok harcolni érted.
Még ha egy hatalmas, meredek
hegy is választ el, akkor sem félek.
Még az idő is szétválaszt minket,
hajlandó vagyok várni.
De ha a sors mást szán nekünk,
azt is el kell fogadnom? Muszáj?

Egy romantikus regény végén,
a legtöbb esetben mindenki újra
együtt lehet, akit elszakított a sors.
Hogy újra lássák egymást, és
még egyszer kimondják: Szeretlek!
De a valóságban a szerelmünk
nem biztos, hogy így alakul.
Nem számít, milyen keményen próbálkozunk,
nem lehetünk közelebb egymáshoz.

Nem számít, mit szán nekünk az ég,
hajlandó vagyok harcolni érted.
Még ha egy hatalmas, meredek
hegy is választ el, akkor sem félek.
Még az idő is szétválaszt minket,
hajlandó vagyok várni.
De ha a sors mást szán nekünk,
azt is el kell fogadnom? Muszáj?

Nem számít, mit szán nekünk az ég,
hajlandó vagyok harcolni érted.
Még ha egy hatalmas, meredek
hegy is választ el, akkor sem félek.
Még az idő is szétválaszt minket,
hajlandó vagyok várni.
De ha a sors mást szán nekünk,
azt is el kell fogadnom? Muszáj?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése