2021. december 15., szerda

เขา...ไม่ใช่ผม - Kangsom Tanatat Chaiyaat

 



Egy friss bl sorozat, a Not Me betétdalára esett a választásom. Megtetszett a dal, és a klip kicsit sötét, darkos hangulata. 

 



Ő... nem én vagyok - Kangsom Tanatat Chaiyaat


Eljött az idő, hogy elmond nekem,
hasonlítok arra, aki besétált az életedbe.
Át kellett menned azon a fájdalmon,
és szorongáson, amit hátra hagyott.
Mert a szíved emlékszik arra, hogy a köztünk
lévő dolog végére még nem került pont.
Rettegsz kimondani, hogy szeretsz engem.
De amit érzünk, az mindkettőnk számára világos.

Soha nem akarok senkit
pótolni, vagy helyettesíteni!
Nem akarom ugyanazt elkövetni,
megismételni amit tett!
Kérlek, bízz bennem!
Soha nem foglak bántani.
Amit ő korábban cselekedett,
azt soha nem fogom megtenni!

Szeretjük egymást. (De én, nem ő vagyok!)
Ez kettőnk szerelme. (De ő, nem én vagyok!)
Az ő képét tükrözi vissza az árnyékom.
Ez az oka, hogy nem vagy
hajlandó szerelmet vallani?
Szeretlek! (De soha nem felejted el őt.)
Ez kettőnk szerelme. (De ő, nem én vagyok!)
Nem tudom, hogy ő milyen volt.
Csak arra kérlek, láss a szívembe!
Ne hasonlíts hozzá!
Csak önmagamért szeress!
Csak önmagamért szeress!

Tudom, nem bízol a szavamban,
ha azt mondom: Szeretlek!
De kérlek, ne félj attól,
hogy szenvedni fogsz,
gyötrődni, és kínlódni.
Mert én nem ő vagyok!

Soha nem akarok senkit
pótolni, vagy helyettesíteni!
Nem akarom ugyanazt elkövetni,
megismételni amit tett!
Kérlek, bízz bennem!
Soha nem foglak bántani.
Amit ő korábban cselekedett,
azt soha nem fogom megtenni!

Szeretjük egymást. (De én, nem ő vagyok!)
Ez kettőnk szerelme. (De ő, nem én vagyok!)
Az ő képét tükrözi vissza az árnyékom.
Ez az oka, hogy nem vagy
hajlandó szerelmet vallani?
Szeretlek! (De soha nem felejted el őt.)
Ez kettőnk szerelme. (De ő, nem én vagyok!)
Nem tudom, hogy ő milyen volt.
Csak arra kérlek, láss a szívembe!
Ne hasonlíts hozzá!
Csak önmagamért szeress!
Csak önmagamért szeress!
Csak önmagamért szeress!



2 megjegyzés:

  1. Olyan szép ez a dal, nagyon tetszik. Köszönöm, hogy lefordítottad! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Anna!

      Nincs mit! :) Örülök, hogy tetszik.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés