2021. december 13., hétfő

Bad Buddy: Ohm & Nanon exkluzív képes kártyák

 



Az ethaicd-ről már egy ideje lehet beszerezni a Bad Buddy sorozathoz kapcsolódó cuccokat. Magazint, képeslap szettet és fotókártyákat rendeltem, egyelőre az utóbbi jött meg.
Már kapható azóta Pran kék táskája, és Pat nyuszi plüsse. 
Gondoltam csinálok pár képet, és megmutatom, hátha más is szívesen megnézné milyenek.
 
Egy kis tartóval jön a 9 plasztik kártya, amin fényes nyomással van rajta a kép. Minőségi darabok.
 

 








2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók, köszi, hogy feltetted. ♥ Nekem Nanon székes képe tetszik legjobban, de mind szuper. :)
    Én meg egy dalt hoztam, ami a 7. epizód 4. részletében, kb. 6 percnél szól, egy szép pillanatban. :)
    https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=WiT4cVOvqt8
    További szép estét! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Vajandi!

      :) Nincs mit. Gondoltam, hogy szívesen megnéznéd te is. Nem jön le a képről, de tényleg nagyon szépek, jó minőségűek, és a nyomtatása is elég különleges. A székes képek jók! :)
      Fú... kitaláltad a kívánságomat! :) A 7. részt látva nagyon bejött ez a háttérzene, és szerettem volna lementeni magamnak. De nem olvastam, hogy ezeket hol szokták írni, hogy milyen dal, és ki az előadó. Szóval nagyon köszönöm! Le is mentettem, és linkelem a sorozat feliratos posztjába, hátha másnak is tetszett, és megőrizné, hallgatná.

      Szép napot!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés