2021. december 10., péntek

Falling Into You - ToR Saksit & Maja Salvador

 


A legutóbbi dalfordítás Tor Saksit-tól volt, így folytatom vele. Mivel találtam egy gyönyörű duettet, amit a filippínó származású színész/énekesnővel, Maja Salvador-al énekelt el. 

 


Aki lementené zeneként, annak rövidebb verzió: 

 



Beléd szeretek - Tor Saksit & Maja Salvador


Igyekszem minden szeretetem neked adni.
Ezt mondtam, de ha ez nem lenne elég...
Hallasz engem?
Most már hallasz engem?
Amikor távol vagyok,
ezer kilométerre az otthonomtól,
akkor is érzem, milyen lenne nálad otthon.
Így érzel irántam?
Már így érzel irántam?

Ó drágám! Közel vagyok hozzád.
De nem eléggé. Kedves, a tiéd vagyok!
Benned van a tűz, amitől
a lelkem fényesebben ragyog.
Villámcsapásként ráztad meg a szívemet.
Minden egyes lépéssel
egyre inkább beléd szeretek.
Beléd szeretek.
Beléd szeretek.

Szóval, ha félsz, hogy
az élet meg fog változni,
akkor ott leszek, szeretni foglak,
ezer különféle módon.
Csak bízz bennem!
Csak bízz bennem most!

Ó drágám! Közel vagyok hozzád.
De nem eléggé. Kedves, a tiéd vagyok!
Benned van a tűz, amitől
a lelkem fényesebben ragyog.
Villámcsapásként ráztad meg a szívemet.
Minden egyes lépéssel
egyre inkább beléd szeretek.
Beléd szeretek.
Beléd szeretek.
Beléd szeretek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése