2021. december 8., szerda

น่ารักอะไรเบอร์นี้ - Tor Saksit feat. Nichkhun

 



Egy cukormázas, kedves dal Tor Saksit-tól. Egyik kedvenc énekesem, bár sajnos a dalait nem nagyon szeretik angolra fordítani... - pedig nagyon jó kis dalokat énekel - Ő nem igazán ismert, viszont Nichkhun-t gondolom annál többen ismerik, hiszen a 2PM koreai fiúbanda tagja. 

 

  



Hogy lehetsz ilyen kedves - TOR SAKSIT feat. NICHKHUN


Még sosem találkoztam hozzád foghatóval,
akitől eláll még a lélegzetem is.
Nem tudom miért, de a kezem is remeg.
Pedig csak épp egy pillantást vetettem rád.
Még sosem tapasztaltam ilyet.
Nem tudom, talán álmodom az egészet.
Megdörzsölöm a szemem, és
rájövök, hogy ez nem álom.

Hogy lehetsz ilyen kedves?
Hogy lehetsz ilyen okos?
Még sosem láttam, és nem is találkoztam
olyan emberrel, mint te. Szerencsés vagyok!
Hogy lehetsz ilyen kedves?
Hogy lehetsz ilyen szép?
Mindent megadok neked!
Kérlek, ejtsd rabul a szívem,
és soha ne engedd el!

Most találkoztam valakivel, aki
új értelmes adott a 'kedves' szónak.
Nem tudom miért, de a kezem is remeg.
Pedig csak épp egy pillantást vetettem rád.
Még sosem tapasztaltam ilyet.
Nem tudom, talán álmodom az egészet.
Megdörzsölöm a szemem, és
rájövök, hogy ez nem álom.

Hogy lehetsz ilyen kedves?
Hogy lehetsz ilyen okos?
Még sosem láttam, és nem is találkoztam
olyan emberrel, mint te. Szerencsés vagyok!
Hogy lehetsz ilyen kedves?
Hogy lehetsz ilyen szép?
Mindent megadok neked!
Kérlek, ejtsd rabul a szívem,
és soha ne engedd el!

Hogy lehetsz ilyen kedves?
Mi a számod? Fel akarlak hívni.
Évek óta beszélni szeretnék veled.
Miattad jobb emberré akarok válni.
Láttam rólad új híreket.
Olyan kedves vagy!
Szeretnél a barátnőm lenni?
Nem tudom, de minél többet látlak,
annál jobban rendes sráccá akarok válni.

Meglepődtem, mikor elsétáltál mellettem.
Remegett a kezem, és az ajkam.
Rám tört, hogy milyen magányos vagyok.
Futottam a mosdóhoz, eresztettem a vizet.
Hogy felfrissítsem az arcom,
és vele együtt a szívem.
Megpaskoltam az arcom,
rájöttem, ez nem álom.
Megdörzsöltem a szemem, de az
arcod belevésődött az emlékezetembe.
Nem akarom, hogy csak idegenek legyünk.
Régóta egyedül vagyok. Azt szeretném,
hogy mellettem legyen valaki.

Még sosem tapasztaltam ilyet.
Nem tudom, talán álmodom az egészet.
Megdörzsölöm a szemem, és
rájövök, hogy ez nem álom.

Hogy lehetsz ilyen kedves?
Hogy lehetsz ilyen okos?
Még sosem láttam, és nem is találkoztam
olyan emberrel, mint te. Szerencsés vagyok!
Hogy lehetsz ilyen kedves?
Hogy lehetsz ilyen szép?
Mindent megadok neked!
Kérlek, ejtsd rabul a szívem,
és soha ne engedd el!
Megadom magam.
Kérlek, ejtsd rabul a szívem,
és soha ne engedd el!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése