2021. december 21., kedd

Who Am I? - Bright, Win, Dew, Nani

 


A Meteor Garden / Boys Ower Flowers elég ismert, és népszerű történet volt. Van belőle japán, koreai, kínai, tajvani feldolgozás. Pár napja jelent meg a thai változat, az F4. :) Ennek ending dalát hoztam. 

 Azt kevesen tudják, az újabb doramások közül, hogy eredetileg elsőként a tajvaniak készítettek sorozatot belőle. A 2000-es évek elejétől keleti sorozatokat nézők azonban jól ismerik a Meteor Garden-t.

 

 

 

 

Ki vagyok én? - Bright, Win, Dew, Nani


Mindenem megvan, amire mások vágynak.
Olyanokkal vagyok körülvéve, akik csodálnak.
Egyedül ez az az élet, ami inspirál.
Ez vagyok én. Ez vagyok én!
Ki látja meg, valójában mi lakozik a lelkemben?
Azt a másik embert, akit megpróbálok elrejteni.
Valakit, aki sebezhető, akinek reszket a szíve.
Ez vagyok én. Ez vagyok én!
Egyedül nem fáj megfutamodni.
Inkább jobb eltitkolni. Ki tud megérteni?

Ha belelátsz a szívembe, nézz a mélyére!
Nézz a megtévesztő külső mögé!
Ki vagyok én? Ki vagyok én?
Nem az a srác vagyok, akit
álomszerű délibáb vesz körül.
Egy sebzett szívet fogsz találni.
Ölelj át, tarts szorosan a karodban!
Nézd meg, mi van legbelül!
Hogy ki vagyok én. Ki vagyok én...

Hány éjszakát töltök még egyedül?
Hány perc van még a hajnal fényéig?
Meddig tart, mire ez a fájdalom eltűnik?
Olyan magányosnak érzem magam.
Valaki, aki úgy érzi, igaza van.
Valaki, aki mellettem áll.
Valaki, aki képes felderíteni.
Olyan üresnek érzem magam.
Valaki, aki fogja a kezem.
Valaki, aki a végsőkig velem marad.
Valaki, aki igazán megért.
Valaki, aki nem hagy elveszni.
Mielőtt a szívem feladja.
Mielőtt a lélegzetem elakad.
Vigyél ki a mélységből!
Mielőtt feladom, és kétségbe esem.
Egyedül nem fáj megfutamodni.
Inkább jobb eltitkolni. Ki tud megérteni?

Ha belelátsz a szívembe, nézz a mélyére!
Nézz a megtévesztő külső mögé!
Ki vagyok én? Ki vagyok én?
Nem az a srác vagyok, akit
álomszerű délibáb vesz körül.
Egy sebzett szívet fogsz találni.
Ölelj át, tarts szorosan a karodban!
Nézd meg, mi van legbelül!
Hogy ki vagyok én. Ki vagyok én...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése